Lendületben az Update
Év végére franchise-üzletei számának megduplázását, a Magyarországon 100 boltot számláló hálózat kiépítésének befejezését tervezi az Update International Kft.Az egységekben folyamatosan bővül a rendelkezésre álló termékek és szolgáltatások köre, a nyári szezontól például szendvics, jégkrém, fagylalt és lángos is kapható lesz. A külföldi terjeszkedés folytatódik. A kiválóan teljesítő 3 szlovák bolt népszerűségén felbuzdulva Ausztriában, Ukrajnában, Szerbiában, augusztus 31-én pedig Dubaiban nyitnak egységeket. A jelenlegi termékválaszték is rohamosan bővül, és a tervek szerint eléri az 500 cikkelemet. A kiskereskedelem számára így a franchise-ban már letesztelt és bizonyított, legsikeresebb 30-60 terméket kínálják majd értékesítésre.
A csökkenő HoReCa-forgalomnak új esélyt, ki nem töltött piaci rést jelenthet az Update-menüsor beiktatása, amihez alaptermékeket – liszt, cukor, tészta, panír, fagyipor, tölcsér –, receptúrát és elkészítési tanácsokat is biztosít az Update csapata. Július 1-től erős marketingkampányt és karakteres médiajelenlétet kezdenek a fogyasztók figyelmének megragadására, az Update klinikailag bizonyított eredményeinek bemutatására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >