Lendületben a dm
A dm pozitív mérleggel zárta a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: 259 üzletével a drogérialánc összesen 302 millió eurós forgalmat ért el, ez 10 százalékos növekedést jelent. A lendület a 2017/18-as gazdasági év első felében is kitartott: a 2018. március 31-én zárult időszakban újra 10 százalékos emelkedést produkáltak, ami 166 millió eurós forgalmat jelent.

Kanyó Roland
marketing- és PR-menedzser
dm
– 2017 mozgalmas év volt. Nagyszabású beauty workshopra invitáltuk a szépség-bloggereket, elindítottuk ősszel a szepsegsztorik.hu oldalt, ahol a véleményvezérek mondhatják el tapasztalataikat a dm-ben is kapható termékekről. Sokak örömére júliustól már a dm-ben is lehet fizetni egészségpénztári kártyával – sorolja Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere.
– A dmBio termékcsaládunk Green Brand díjat nyert, s megkapta az Év terméke elismerést is idehaza. A JOY magazin Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen öt díjat nyertek a dm saját márkás termékei. A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában – beszél az elismerésekről Kanyó Roland.
Üzletfelújítási programjuk folytatódott: 45 üzlet kapott új külsőt, 6 teljesen új üzlet nyílt meg.
A dm megőrizte piacvezető szerepét, átlagosan minden
3. arcápolási és dekorkozmetikai, minden 4. testápolási terméket a dm-nél vettek meg. Új saját sminkmárkát vezettek be: a trend IT UP sminkkollekciót nemzetközi divat- és szépségtrendek ihlették, ezzel egy időben bővült a Manna és az alverde natúrkozmetikai termékcsaládok kínálata. Schnitzer gluténmentes termékek és Beba laktózmentes tápszerek kerültek a szortimentbe tavaly, több üzletben lábápolási és testápolási center kapott helyet.
– 2018-ban ünnepli a dm 25. születésnapját, a vásárlóknak májusban nyereményjátékot hirdetünk, Együtt egymásért CSR-pályázatunk keretében pedig 25 civil szervezet pályázatát támogatjuk 500-500 ezer forinttal. Idei fókuszunk a digitalizáció lehetőségeinek további kiaknázása, az online shop folyamatos fejlesztése – beszél az idei tervekről a marketing- és PR-menedzser. //
Kapcsolódó cikkeink
„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >