Lemondott adománya feléről a szegedi Tappancs
„Egy tál eledel” néven indult idén májusban az a Facebook-kampány, amely során a Pedigree Örökbefogadási Program Facebook-klubtagjai csatlakozásukkal fejenként egy tál állateledellel járulnak hozzá a menhelyi kutyák helyzetének javításához. Azt is a klub tagjai döntötték el, hogy melyik menhely kapja az összegyűlt eledelt: a legtöbb szavazatot kapott menhely nyeri ugyanis az eddigi csatlakozók után járó 10 000 tál eledelt, amit a Mars Magyarország ajánlott fel.
A szavazatok alapján a győztes a szegedi Tappancs Állatvédő Alapítvány lett, melynek vezetői az Állatok Világnapján lezajlott átadási ünnepségen jelentették be, hogy további három rászoruló menhelynek is juttatnak a 4000 kilogrammnyi nyereményből, így az adomány mintegy feléről mondtak le.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >