Lékek a kiskereskedelem hajóján
A vásárlók korábban kezdik az ünnepi bevásárlásaikat, mint valaha, de mindemellett kiemelten keresik a lehető legjobb ajánlatokat.
A Business Insider kutatása szerint a fajsúlyos kiskereskedelmi szereplők, köztük Macy és a Nordstrom áruházi értékesítései lassulnak, és ezzel együtt csökkennek a részvényárfolyamaik is. Az elmúlt néhány évben a fogyasztók úgy döntöttek, hogy a „nagy értékű” vásárlásokat részesítik előnyben (autó, lakás, elektronika, okostelefon), és úgy tűnik, ez a tény különösen a Nordstrom eredményeit vetette vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >