Lékek a kiskereskedelem hajóján
A vásárlók korábban kezdik az ünnepi bevásárlásaikat, mint valaha, de mindemellett kiemelten keresik a lehető legjobb ajánlatokat.
A Business Insider kutatása szerint a fajsúlyos kiskereskedelmi szereplők, köztük Macy és a Nordstrom áruházi értékesítései lassulnak, és ezzel együtt csökkennek a részvényárfolyamaik is. Az elmúlt néhány évben a fogyasztók úgy döntöttek, hogy a „nagy értékű” vásárlásokat részesítik előnyben (autó, lakás, elektronika, okostelefon), és úgy tűnik, ez a tény különösen a Nordstrom eredményeit vetette vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >