Lehetőséget lát az AB InBev a „felnőtt üdítőitalokban”
Az AB InBev egyedülálló lehetőséget lát 0,0%-os portfoliójának építésében a „felnőtt üdítők” terén
Az alkoholmentes italok piacának növekedését látva az Anheuser-Busch InBev úgy döntött, új, dealkoholizációs technológiát fejleszt az Egyesült Királyságban.
A Just Drinksnek adott interjújában a vállalat európai részlegének vezéigazgatója, Jason Warner elmondta, hogy hasonló programjuk már van Belgiumban, Németországban is, és dolgoznak azon, hogy elérjék a számukra szükséges léptéket. Ugyanakkor a brit létesítményről további információkat nem kívánt megosztani a szakember azon túl, hogy az alkoholmentes választékba a belga Jupiler sört is gyártó vállalat jelentős összeget invesztált annak érdekében, hogy a szegmensben növekedni tudjon és vezetővé válhasson.
A Leffe gyártója 2023-ban jelentette be, hogy 31 millió eurót (33,2 millió dollárt) tervez alkoholmentes sörfőzési technológiába fektetni a Leuven, Sint-Pieters-Leeuw és Hoegaarden sörfőzdéiben.
Egyedülálló lehetőség
Újságíróknak nyilatkozva Warner elmondta, hogy a sörgyártó óriás „egyedülálló lehetőséget” lát a 0,0%-os portfóliójának kiépítésében a „felnőtt üdítők” piacán, ahol az AB InBev jelenlétét 0,0%-os zászlóshajó márkájával, a Corona Ceroval kívánja kiépíteni.
A termék Warner szerint a piacon forgalmazottak közül a legfinomabb.
– A fogyasztók az egyszerű, természetes összetevőket keresik… és a Corona Cero alkohol nélkül is ízletesen frissít – fogalmazott a szakember, hozzátéve, hogy a márka gyorsan növekszik, és az alkoholmentes kategóriában immár a leggyorsabban növekvő lager-sör márka Európában.
A csoport tervezi a 2022-ben 11 piacon bevezetett Corona Cero új régiókban való piacra dobását is és 2024 végére az AB InBev „23 piacon fogja értékesíteni a Corona Zerót”, beleértve az olaszországi piacralépést is.
Az év elején a vállalat megállapodást kötött arról, hogy a Corona Cero lesz az olimpiai játékok globális sörszponzora 2028-ig.
Márkakiterjesztések
Az AB InBev portfóliójának nagy részét alkoholos sörmárkáinak, így a Budweiser, a Franziskaner, a Stella Artois, a Hoegaarden és a Corona 0,0%-os kiterjesztései teszik ki.
Az AB InBev 2019 óta a portfóliójában lévő alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök számát 60%-kal, volumenüket pedig több mint 23%-kal növelte.
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >