Lehetőséget lát az AB InBev a „felnőtt üdítőitalokban”
Az AB InBev egyedülálló lehetőséget lát 0,0%-os portfoliójának építésében a „felnőtt üdítők” terén
Az alkoholmentes italok piacának növekedését látva az Anheuser-Busch InBev úgy döntött, új, dealkoholizációs technológiát fejleszt az Egyesült Királyságban.
A Just Drinksnek adott interjújában a vállalat európai részlegének vezéigazgatója, Jason Warner elmondta, hogy hasonló programjuk már van Belgiumban, Németországban is, és dolgoznak azon, hogy elérjék a számukra szükséges léptéket. Ugyanakkor a brit létesítményről további információkat nem kívánt megosztani a szakember azon túl, hogy az alkoholmentes választékba a belga Jupiler sört is gyártó vállalat jelentős összeget invesztált annak érdekében, hogy a szegmensben növekedni tudjon és vezetővé válhasson.
A Leffe gyártója 2023-ban jelentette be, hogy 31 millió eurót (33,2 millió dollárt) tervez alkoholmentes sörfőzési technológiába fektetni a Leuven, Sint-Pieters-Leeuw és Hoegaarden sörfőzdéiben.
Egyedülálló lehetőség
Újságíróknak nyilatkozva Warner elmondta, hogy a sörgyártó óriás „egyedülálló lehetőséget” lát a 0,0%-os portfóliójának kiépítésében a „felnőtt üdítők” piacán, ahol az AB InBev jelenlétét 0,0%-os zászlóshajó márkájával, a Corona Ceroval kívánja kiépíteni.
A termék Warner szerint a piacon forgalmazottak közül a legfinomabb.
– A fogyasztók az egyszerű, természetes összetevőket keresik… és a Corona Cero alkohol nélkül is ízletesen frissít – fogalmazott a szakember, hozzátéve, hogy a márka gyorsan növekszik, és az alkoholmentes kategóriában immár a leggyorsabban növekvő lager-sör márka Európában.
A csoport tervezi a 2022-ben 11 piacon bevezetett Corona Cero új régiókban való piacra dobását is és 2024 végére az AB InBev „23 piacon fogja értékesíteni a Corona Zerót”, beleértve az olaszországi piacralépést is.
Az év elején a vállalat megállapodást kötött arról, hogy a Corona Cero lesz az olimpiai játékok globális sörszponzora 2028-ig.
Márkakiterjesztések
Az AB InBev portfóliójának nagy részét alkoholos sörmárkáinak, így a Budweiser, a Franziskaner, a Stella Artois, a Hoegaarden és a Corona 0,0%-os kiterjesztései teszik ki.
Az AB InBev 2019 óta a portfóliójában lévő alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök számát 60%-kal, volumenüket pedig több mint 23%-kal növelte.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >