Lehet otthonról biztonságosan dolgozni?
Az IT feladata, hogy támogassa, könnyebbé tegye munkatársaink életét, munkáját – véli Horváth Zsolt, a Bell cégcsoport magyarországi üzemének IT-vezetője. A cégnél három éve tértek át egy új vállalatirányítási rendszerre, és folyamatban van az automatizált EDI kiterjesztése vevőinek körében.
– A magyar informatikai szektor az utóbbi pár évben ugrásszerű fejlődésen ment keresztül, és nem tapasztalható már akkora mértékű elmaradás nemzetközi viszonylatban. Személy szerint kiemelten fontosnak tartom az IT-biztonság kérdését. A home office, az elérhetőség bárhonnan elterjedésével és alkalmazásával a Bell cégcsoportnál különös figyelmet fordítunk arra, hogy ezek a technológiák lényegesen magasabb biztonsági elvárásokat támasztanak egy informatikai rendszerrel szemben.
A hagyományos felhasználónév/jelszó kombináció már régóta nem elégíti ki ezeket a magasabb igényeket, helyette bevezettük a többlépcsős azonosítást, hardverkulccsal kiegészítve. A cloud computing terén tettük a legnagyobb lépést az elmúlt időben, hisz a teljes magyarországi üzemünk (ZIMBO Perbál Kft.) felhős megoldással dolgozik, ezen keresztül használjuk nap mint nap vállalatirányítási rendszerünket.
54793.png
54820.png
54821.png
– Mit tart az IT legfontosabb feladatának?
– Az IT egyik fontos feladata, hogy üzleti partnereink számára is magas színvonalú IT-megoldásokat szolgáltassunk, biztosítva ezzel úgy az ellátás, mint az üzleti adatok biztonságát. Másik kiemelten fontos célunk, hogy minden dolgozónknak, függetlenül attól, hogy a számos üzemünk közül hol dolgozik, azonos, magas szintű, megbízható informatikai támogatást nyújtsunk.
– Melyik volt az elmúlt időszak legnagyobb kihívást jelentő projektje?
– Olyan előremutató, nagyszabású fejlesztéseket sikerült elvégezni, mint a régi vállalatirányítási rendszer lecserélése a cégcsoporton belüli egységes, teljes üzleti folyamatunkat lefedő SAP ERP rendszerre, melyet magyarországi üzemünkben 2011 óta használunk élesben.
Jelenleg is folyamatban lévő projektünk, hogy kiszélesítsük azon magyarországi partnereink körét, akikkel teljes értékű, automatizált EDI-kapcsolatot építünk ki, mely lefedi mind a megrendelési, mind pedig a számlázási folyamatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >