Lehet akármilyen gonosz az emberi Grincs, a karácsony csodája mindenkit összeköt
A többi nagyvállalathoz hasonlóan, az Erste Bank is évről évre megérinti a szívünk aktuális karácsonyi kisfilmjével. Idén azonban az aktuális helyzethez még jobban kapcsolódik a történet. De a vége nem is lehetne más, mint a karácsony csodája!
Az pénzintézet karácsonyi reklámja az Európát sújtó energiaválságot is beemeli a történetbe, amelyben egy gonosz ember tönkreteszi a városlakók karácsonyát, elrontja a fűtést, a világítást és az autókat is megrongálja. Mégis, legyen bármekkora a sötétség, azok az emberek, akik hisznek a karácsony csodájában és az együttlét örömében, gyertyafénynél is egymásra találnak a közös karácsonyfa alatt.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >