Lehet akármilyen gonosz az emberi Grincs, a karácsony csodája mindenkit összeköt
A többi nagyvállalathoz hasonlóan, az Erste Bank is évről évre megérinti a szívünk aktuális karácsonyi kisfilmjével. Idén azonban az aktuális helyzethez még jobban kapcsolódik a történet. De a vége nem is lehetne más, mint a karácsony csodája!
Az pénzintézet karácsonyi reklámja az Európát sújtó energiaválságot is beemeli a történetbe, amelyben egy gonosz ember tönkreteszi a városlakók karácsonyát, elrontja a fűtést, a világítást és az autókat is megrongálja. Mégis, legyen bármekkora a sötétség, azok az emberek, akik hisznek a karácsony csodájában és az együttlét örömében, gyertyafénynél is egymásra találnak a közös karácsonyfa alatt.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >