Lehet akármilyen gonosz az emberi Grincs, a karácsony csodája mindenkit összeköt
A többi nagyvállalathoz hasonlóan, az Erste Bank is évről évre megérinti a szívünk aktuális karácsonyi kisfilmjével. Idén azonban az aktuális helyzethez még jobban kapcsolódik a történet. De a vége nem is lehetne más, mint a karácsony csodája!
Az pénzintézet karácsonyi reklámja az Európát sújtó energiaválságot is beemeli a történetbe, amelyben egy gonosz ember tönkreteszi a városlakók karácsonyát, elrontja a fűtést, a világítást és az autókat is megrongálja. Mégis, legyen bármekkora a sötétség, azok az emberek, akik hisznek a karácsony csodájában és az együttlét örömében, gyertyafénynél is egymásra találnak a közös karácsonyfa alatt.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >