Lehet akármilyen gonosz az emberi Grincs, a karácsony csodája mindenkit összeköt
A többi nagyvállalathoz hasonlóan, az Erste Bank is évről évre megérinti a szívünk aktuális karácsonyi kisfilmjével. Idén azonban az aktuális helyzethez még jobban kapcsolódik a történet. De a vége nem is lehetne más, mint a karácsony csodája!
Az pénzintézet karácsonyi reklámja az Európát sújtó energiaválságot is beemeli a történetbe, amelyben egy gonosz ember tönkreteszi a városlakók karácsonyát, elrontja a fűtést, a világítást és az autókat is megrongálja. Mégis, legyen bármekkora a sötétség, azok az emberek, akik hisznek a karácsony csodájában és az együttlét örömében, gyertyafénynél is egymásra találnak a közös karácsonyfa alatt.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >