Lehajtom fejemet… – A nap képe
Pihentető-laktató az álmom a kedvenc ételemre hasonlító párnákon; úgy képzelnénk, ezeknek a holmiknak elsődleges célcsoportja a gyerekek, pedig Európán kívül minden korosztályban divatosak. Kreatívnak inkább akkor neveznénk, amikor reklámajándékként használják őket.
Kapcsolódó cikkeink
A nagymama étkészlete (pontosabban annak műanyag változata) – A nap képe
Minél szegényebb egy társadalom, annál kevésbé van szüksége jó minőségű…
Tovább olvasom >Az amerikai reklám legszexistább print hirdetései – A nap képe
Egy hirdetéscsokor a reklámtörténet „szégyenletes időszakából”; nem véletlen, hogy egy,…
Tovább olvasom >Abszolút wellnesshotel – A nap képe
A ProfilHotels hálózat Ligula láncának szállodáiban két 4 kg-os súlyzó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >A turisták is felelősek a Balaton sorsáért
Európa több országában már szigorú szabályokat hoztak a tavak megóvásáért:…
Tovább olvasom >Visit Hungary: a Szent István-napi programsorozat 23 százalékkal több vendéget vonzott Budapestre
A Szent István-napi programsorozat 23 százalékkal több vendéget vonzott Budapestre…
Tovább olvasom >