Legyen ez a legfittebb éved!: A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában.
Életünk során sokszor elhatározzuk, hogy változtatunk szokásainkon, legtöbbször egy új év kezdetén. A leggyakoribb magunknak tett ígéreteink közé tartozik, hogy jobban odafigyelünk magunkra, végre elkezdünk mozogni, jobb minőségű ételeket eszünk vagy elhagyjuk valamely káros szokásunkat. Nagy lendülettel vágunk bele, ám általában néhány nap vagy hét után sajnos elveszítjük a lelkesedésünket. A tapasztalatok azt mutatják, hogy segítség nélkül minden erőfeszítés hiábavaló, és ha nincs támogatás, akkor nem sikerül az életmódváltás. Ebben szeretne most partner lenni a BioTechUSA, aki Magyarországon túl Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Franciaországban és Szlovákiában nyújt segítő kezet a kihívásába belevágóknak, akiket szakértelmével és termékeivel kísér el egy fittebb élet felé vezető úton. Ezen kívül pedig Magyarországon január hónapban országszerte óriásplakát, citylight és épületháló kampánnyal is jelentkezik.
A szokás hatalma
Az aktivitás időintervallumát a BioTechUSA csapata 3 x 21 napban határozta meg, nem véletlenül: a megfigyelések és tapasztalatok szerint ugyanis legalább 60 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy új tevékenységet vagy szokást sikerrel beépítsünk a napi rutinunkba. A koncepció szerint a résztvevőknek ezen meghatározott idő alatt kell meghatározott feladatokon keresztül beiktatniuk az egészséges életmódot az életükbe, miközben a BioTehUSA végig segít és közben motivál is.
Nincsenek irreális elvárások
Nem kell aggódnunk, ha kezdő vagy újrakezdő életmódváltók vagyunk, a kihívás ugyanis kifejezetten az átlagembert szólítja meg, épp ezért a programban nincsenek irreális elvárások. A BioTechUSA az alapokat szeretné átadni, amivel egy olyan életmódot tud kialakítani a résztvevő, amivel elkerülheti a korai feladást, a túledzést vagy a sanyargató diétázást. Az új szokások apró lépésenként történő bevezetése kellemesebb és elérhetőbb célkitűzés, így tovább maradunk motiváltak. Az 5 pontban megfogalmazott feladatsor is ennek szellemében készült: a napi megfelelő folyadékbevitelt, a minimum 30 perces mozgást, a rostfogyasztást, a megfelelő pihenést és a mentális egészséget támogatja.
Szakértői segítség
A BioTechUSA termékportfolóiójával csaknem mindenre tud megoldást kínálni, bármi legyen is a célunk a testünkkel. 20 éves szakértelmével és a fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásaival is kiemelkedik a mezőnyből, melyek számos országban, eddig több százezer fogyasztónál bizonyítottak. A Lifestyle Program egyedülálló módon, 48 perszónára lebontva állít össze személyre szabott edzés- és étkezési tervet, valamint optimális étrendkiegészítő csomagot. A cégcsoport üzleteiben magasan – a központ által rendszeresen – képzett szaktanácsadók személyesen, az online térben pedig a “Szakértő válaszol” felületen 7 magasan kvalifikált szakértő professzionális szaktanácsadással ingyenesen segíti a vásárlókat az életmódváltásban, valamint sportteljesítményük növelésében. Mintegy 1500, fogyasztókkal folytatott interakción keresztül közvetlen válaszokkal szolgálnak a vásárlók körében felmerült kérdésekre, legyen szó edzésről, táplálkozásról, gyógytorna-rehabilitációról, várandósságról, egészségmegőrzésről, dietetikáról, testépítésről, funkcionális és állóképességi edzésről vagy éppen sportpszichológiáról.
A szakértői segítség a kihívásban is fontos szerepet kap: a résztvevők az életmódváltás sikeres teljesítése érdekében rendszeresen hírleveleket kapnak, amelyekben hasznos tippekkel, információkkal, életmódváltás és sport témában publikált cikkekkel, szakértői videókkal és termékajánlással támogatja őket a BioTechUSA szakértői csapata.
A kampányban BioTechUSA influencerek bevonása is megtörténik, akik közül néhányan szintén elkezdik a kihívást, és a követőiket is erre buzdítják.
Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete a 2023-at kezdte életmódváltással, amit azóta is sikeresen tart. A színész-műsorvezető ma már sokkal jobban odafigyel arra, mit és mikor eszik, a sport pedig szinte minden nap az élete része. Ramóna szerint nagyon fontos a fokozatosság és hogy végig motiváltak maradjunk.
“Mindig is fontos volt számomra az egészségtudatos életmód, és hogy újabb és újabb célokat tűzzek ki magam elé! A BioTechUSA Challenge attól különleges számomra, hogy nem csupán a mozgás és táplálkozás terén lát el jó tanácsokkal, hanem mentálisan is támogat. Ha Te is szeretnél életmódot váltani a BioTechUSA-val, és végig motivált maradni, nem feladni, az én tippem a jegyzetek írása. Egy naptárbejegyzés, egy cetli a hűtőn, egy üzenet a futócipő mellett csodákra képes.“
A kemény munka meghozza gyümölcsét
A kihíváshoz egy nyereményjáték is párosul: mindazok, akik január 1. és 31. Között kezdik el a kihívást és a szabályok szerint teljesítenek, azaz feliratkoznak a hírlevelekre és saját Instagram oldalukon legalább egyszer posztolnak a megfelelő #-gel, máris bekerülnek a virtuális kalapba. Közöttük 1,2 millió forint összértékben BioTechUSA vásárlási utalványt sorsolunk ki, amit a webshopunkban vásárolhatnak le.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >