Legyen Divat a Női Vezető! A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2022. március 8.-án, immáron második alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A program megálmodói a két év alatt bemutatott, összesen 80 hiteles női vezető szakmai sikerein keresztül kívánnak pozitív, követendő példát mutatni, példaképet állítani a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.
A Menedzserszövetség vezetősége ezzel a kampányával szeretné kifejezni kiállását amellett, hogy több női vezetőre van szükség Magyarországon. A 2021 évi kampány hatására a Menedzserszövetség női vezetőinek száma egy év alatt háromszorosára nőtt, 40 főről 120 főre emelkedett.
A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében 2022 tavaszán a Menedzserszövetség 43 új női felsővezetőjével ismerkedhetnek meg az InStyle magazin oldalain. A divatfotó-sorozatban résztvevő hölgyekről, vezetői hitvallásukról, gondolataikról többet megtudhatnak az InStyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő interjúkból és video üzenetekből.
A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. Az InStyle magazin tavaszi számában megjelenő 8 oldalas divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A különleges kollekció magas minőségű̋, fenntartható́ alapanyagokból készült egyedi darabokból áll. A Magyarországon gyártott limitált termékeket autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik.
Fotó: Pejkó Gergő, Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: Garmin
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.
A Menedzserek Országos Szövetségének weboldala: https://menedzserek.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Megállni és visszanézni – a slow celebration jegyében ünnepelt a Remind
Második születésnapját ünnepli a magyar lapok piacára 2022-ben berobbant Remind…
Tovább olvasom >Tényekkel alátámasztható esélyegyenlőség az Auchannál
Az esélyegyenlőség az Auchan vállalati kultúrájában és HR politikájában alapvető…
Tovább olvasom >Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >