Légy egyedi! Nemzetközi szépségtrendek inspirálták a dm új sminkmárkáját
A dm 2017 tavaszán új dekorkozmetikai márkával lepi meg a vásárlókat: a trend IT UP sminkkollekciót nemzetközi divat- és szépségtrendek ihlették. Több mint 300 inspiráló termék felfedezése vár azokra a hölgyekre, akik a sminkjük által is szeretnék kibontakoztatni egyéniségüket.
A nemzetközi divat- és szépségtrendek inspirálta trend IT UP különleges színvilágú, innovatív termékeket kínál a vásárlóknak. A drogéria legújabb dm márkája április végétől érkezik a polcokra. Az új márka termékei között mindent megtalálhatnak a vásárlók, ami a tökéletes smink megalkotásához szükséges, az alapozókon, rúzsokon át a körömlakkokig.
A természetes smink évek óta első helyet foglal el a trendek világában. Az erős kontúrvonalak nélküli smink lényege az üde friss megjelenés, amelynek alapköve az egészséges, táplált arcbőr. Ehhez kínál innovatív termékeket a trend IT UP márka: alapozót, korrektort, illetve highlightert többféle árnyalatban.
Újra itt van a 2000-es évek trendje, a szemceruza. A drogéria új márkája többek között a szemek hangsúlyozásához kínál alternatívát, de a száj kiemeléséhez is óriási termékválasztékkal szolgál. A vásárlók a trend IT UP szájkontúrceruzái, ajakfényei és rúzsai közül kedvükre választhatnak a szivárvány szinte minden árnyalatából, matt és magasfényű társaikból egyaránt.
Egy nőnél az egyik legfontosabb szabály, hogy a körmei mindig rendben legyenek, a dm új sminkmárkája a tavasz pompázatos színeiben – és persze az örök klasszikus árnyalatokat sem feledve – kínál körömlakkokat.
A dm 2017 tavaszán egy különleges országos roadshow keretében mutatja be a trend IT UP márkát, a hölgyek a dm sminkkamionjában próbálhatják ki az új kozmetikumokat. A dm tavasszal ismét középpontba állítja a szépséget, és exkluzív aktivitásokkal lepi meg a vásárlókat. Mind különlegesek vagyunk címmel kereste a legigézőbb szemeket, a legszebb szájat és a legelbűvölőbb arcot a drogéria az online csatornáin keresztül. Az instagramon jelentkezett és kiválasztott #legszebbszemek, #legszebbarc, #legszebbszaj tulajdonosai átalakító napot és trend IT UP ajándékcsomagot nyernek.
A dm hisz benne, hogy a divat és kozmetika iránt érdeklődő hölgyeknek nem kell behódolniuk semmiféle divatirányzatnak. Fontos, hogy ne nyomják el, hanem bontakoztassák ki egyéniségük szépségét.
A dm új dekorkozmetikai márka termékkínálatáról bővebben: http://www.dm-drogeriemarkt.hu/hu_homepage/a_mi_markank/markacsoportok/trend-it-up/
Kapcsolódó cikkeink
A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >