Légy egyedi! Nemzetközi szépségtrendek inspirálták a dm új sminkmárkáját
A dm 2017 tavaszán új dekorkozmetikai márkával lepi meg a vásárlókat: a trend IT UP sminkkollekciót nemzetközi divat- és szépségtrendek ihlették. Több mint 300 inspiráló termék felfedezése vár azokra a hölgyekre, akik a sminkjük által is szeretnék kibontakoztatni egyéniségüket.
A nemzetközi divat- és szépségtrendek inspirálta trend IT UP különleges színvilágú, innovatív termékeket kínál a vásárlóknak. A drogéria legújabb dm márkája április végétől érkezik a polcokra. Az új márka termékei között mindent megtalálhatnak a vásárlók, ami a tökéletes smink megalkotásához szükséges, az alapozókon, rúzsokon át a körömlakkokig.
A természetes smink évek óta első helyet foglal el a trendek világában. Az erős kontúrvonalak nélküli smink lényege az üde friss megjelenés, amelynek alapköve az egészséges, táplált arcbőr. Ehhez kínál innovatív termékeket a trend IT UP márka: alapozót, korrektort, illetve highlightert többféle árnyalatban.
Újra itt van a 2000-es évek trendje, a szemceruza. A drogéria új márkája többek között a szemek hangsúlyozásához kínál alternatívát, de a száj kiemeléséhez is óriási termékválasztékkal szolgál. A vásárlók a trend IT UP szájkontúrceruzái, ajakfényei és rúzsai közül kedvükre választhatnak a szivárvány szinte minden árnyalatából, matt és magasfényű társaikból egyaránt.
Egy nőnél az egyik legfontosabb szabály, hogy a körmei mindig rendben legyenek, a dm új sminkmárkája a tavasz pompázatos színeiben – és persze az örök klasszikus árnyalatokat sem feledve – kínál körömlakkokat.
A dm 2017 tavaszán egy különleges országos roadshow keretében mutatja be a trend IT UP márkát, a hölgyek a dm sminkkamionjában próbálhatják ki az új kozmetikumokat. A dm tavasszal ismét középpontba állítja a szépséget, és exkluzív aktivitásokkal lepi meg a vásárlókat. Mind különlegesek vagyunk címmel kereste a legigézőbb szemeket, a legszebb szájat és a legelbűvölőbb arcot a drogéria az online csatornáin keresztül. Az instagramon jelentkezett és kiválasztott #legszebbszemek, #legszebbarc, #legszebbszaj tulajdonosai átalakító napot és trend IT UP ajándékcsomagot nyernek.
A dm hisz benne, hogy a divat és kozmetika iránt érdeklődő hölgyeknek nem kell behódolniuk semmiféle divatirányzatnak. Fontos, hogy ne nyomják el, hanem bontakoztassák ki egyéniségük szépségét.
A dm új dekorkozmetikai márka termékkínálatáról bővebben: http://www.dm-drogeriemarkt.hu/hu_homepage/a_mi_markank/markacsoportok/trend-it-up/
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >