Légy egyedi! Nemzetközi szépségtrendek inspirálták a dm új sminkmárkáját
A dm 2017 tavaszán új dekorkozmetikai márkával lepi meg a vásárlókat: a trend IT UP sminkkollekciót nemzetközi divat- és szépségtrendek ihlették. Több mint 300 inspiráló termék felfedezése vár azokra a hölgyekre, akik a sminkjük által is szeretnék kibontakoztatni egyéniségüket.
A nemzetközi divat- és szépségtrendek inspirálta trend IT UP különleges színvilágú, innovatív termékeket kínál a vásárlóknak. A drogéria legújabb dm márkája április végétől érkezik a polcokra. Az új márka termékei között mindent megtalálhatnak a vásárlók, ami a tökéletes smink megalkotásához szükséges, az alapozókon, rúzsokon át a körömlakkokig.
A természetes smink évek óta első helyet foglal el a trendek világában. Az erős kontúrvonalak nélküli smink lényege az üde friss megjelenés, amelynek alapköve az egészséges, táplált arcbőr. Ehhez kínál innovatív termékeket a trend IT UP márka: alapozót, korrektort, illetve highlightert többféle árnyalatban.
Újra itt van a 2000-es évek trendje, a szemceruza. A drogéria új márkája többek között a szemek hangsúlyozásához kínál alternatívát, de a száj kiemeléséhez is óriási termékválasztékkal szolgál. A vásárlók a trend IT UP szájkontúrceruzái, ajakfényei és rúzsai közül kedvükre választhatnak a szivárvány szinte minden árnyalatából, matt és magasfényű társaikból egyaránt.
Egy nőnél az egyik legfontosabb szabály, hogy a körmei mindig rendben legyenek, a dm új sminkmárkája a tavasz pompázatos színeiben – és persze az örök klasszikus árnyalatokat sem feledve – kínál körömlakkokat.
A dm 2017 tavaszán egy különleges országos roadshow keretében mutatja be a trend IT UP márkát, a hölgyek a dm sminkkamionjában próbálhatják ki az új kozmetikumokat. A dm tavasszal ismét középpontba állítja a szépséget, és exkluzív aktivitásokkal lepi meg a vásárlókat. Mind különlegesek vagyunk címmel kereste a legigézőbb szemeket, a legszebb szájat és a legelbűvölőbb arcot a drogéria az online csatornáin keresztül. Az instagramon jelentkezett és kiválasztott #legszebbszemek, #legszebbarc, #legszebbszaj tulajdonosai átalakító napot és trend IT UP ajándékcsomagot nyernek.
A dm hisz benne, hogy a divat és kozmetika iránt érdeklődő hölgyeknek nem kell behódolniuk semmiféle divatirányzatnak. Fontos, hogy ne nyomják el, hanem bontakoztassák ki egyéniségük szépségét.
A dm új dekorkozmetikai márka termékkínálatáról bővebben: http://www.dm-drogeriemarkt.hu/hu_homepage/a_mi_markank/markacsoportok/trend-it-up/
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >