Leghűségesebb partnereinek mondott köszönetet a Pek-Snack
A fagyasztott péktermékek gyártásával és értékesítésével foglalkozó Pek-Snack hagyományosan minden év novemberében és decemberében hálálja meg az értékesítési hálózatában hosszú ideje jelen lévő eladóhelyek lojalitását. 2021-ben mintegy 178 kiskereskedelmi egység vehetett át oklevelet és ajándékokat hűségéért.
– A Pek-Snacknél nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy aktív kapcsolatot tartsunk fent a több mint 1800 értékesítési partnerünkkel. Hisszük, hogy ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a fogyasztók minden egyes vásárláskor a már megszokott minőségét és kiszolgálási színvonalat tapasztalják. Ennek a szemléletnek a részeként vállalatunk 2019-ben indította el partneri lojalitás programját, mellyel azokat a franchise-partnereket díjazzuk, akik az adott évben, éppen öt, tíz, tizenöt vagy éppen húsz éve segítenek eljuttatni a Pek-Snack-termékeket a vásárlókhoz – emelte ki Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezető igazgatója.
A 2021-ben díjazott 178 partner közül többen már huszadik éve erősítik a Pek-Snack hálózatát. Két évtizedes munkájukért egy-egy kávéfőzőt, valamint egyedi, névvel ellátott bögréket és elismerő okleveleket vehettek át. //
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >