Leghazafiasabb márkák
Július 4-e kapcsán nemcsak az amerikai zászló iránti kereslet nő meg az USA-ban, de több márka és kereskedő is a hazafiasság eszméjét idézi fel.
A Brand Keys (New York, USA) tanácsadó cég azt vizsgálta statisztikai elemző és 4500 fogyasztót megkérdező kutatással, hogy mely márkákat azonosítanak az amerikai fogyasztók e nemes gondolattal.
Az első 15 márka a listán igazi Amerikai Ikonnak tekinthető. A zárójelben jelzett százalék a 100 százalékhoz viszonyított fogyasztói, márkához társított hazafiasság-értéket jelzi:
1. Jeep (98%)
2. Hershey’s/Coca-Cola
(tie, 97%)
3. Levi Strauss/Disney (tie, 95%)
4. Colgate (94%)
5. Zippo (93%)
6. Wrigley’s (92%)
7. Ralph Lauren (91%)
8. Kodak/Gillette (tie, 90%)
9. New Balance/Harley-Davidson
(tie, 89%)
10. Budweiser/Marlboro (tie, 88%)
11. Ford (86%)
12. Louisville Slugger/Smith & Wesson (tie, 85%)
13. GE (84%)
14. John Deere/L.L. Bean (tie, 82%)
15. Walmart (81%)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >