Leghazafiasabb márkák
Július 4-e kapcsán nemcsak az amerikai zászló iránti kereslet nő meg az USA-ban, de több márka és kereskedő is a hazafiasság eszméjét idézi fel.
A Brand Keys (New York, USA) tanácsadó cég azt vizsgálta statisztikai elemző és 4500 fogyasztót megkérdező kutatással, hogy mely márkákat azonosítanak az amerikai fogyasztók e nemes gondolattal.
Az első 15 márka a listán igazi Amerikai Ikonnak tekinthető. A zárójelben jelzett százalék a 100 százalékhoz viszonyított fogyasztói, márkához társított hazafiasság-értéket jelzi:
1. Jeep (98%)
2. Hershey’s/Coca-Cola
(tie, 97%)
3. Levi Strauss/Disney (tie, 95%)
4. Colgate (94%)
5. Zippo (93%)
6. Wrigley’s (92%)
7. Ralph Lauren (91%)
8. Kodak/Gillette (tie, 90%)
9. New Balance/Harley-Davidson
(tie, 89%)
10. Budweiser/Marlboro (tie, 88%)
11. Ford (86%)
12. Louisville Slugger/Smith & Wesson (tie, 85%)
13. GE (84%)
14. John Deere/L.L. Bean (tie, 82%)
15. Walmart (81%)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >