Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket vezetett be saját márkás kínálatába, ezzel tovább erősítve a magasabb állatjóléti standardok iránti elkötelezettségét.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az új tejszínválaszték a Waitrose Essentials és a Waitrose saját márkák alatt jelennek meg. Rachel Aldridge, a Waitrose tejtermékekért felelős beszerzője elmondta, hogy a szabadon legeltetett állatoktól származó tej sikeres bevezetése után úgy érezték, elérkezett az idő, hogy a kínálatot tejszínnel bővítsék. A tej olyan tehenektől érkezik, amelyek évente legalább 183 napot legelnek a szabadban, holott a becslések szerint az országban az állatállomány 5%-a továbbra is egész évben zárt istállókban él.
A Waitrose a következő három évben további 1 milliárd fontot kíván üzleteibe beruházni, és öt év alatt mintegy 100 új kényelmi bolt nyitására törekszik az Egyesült Királyságban.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >