Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket vezetett be saját márkás kínálatába, ezzel tovább erősítve a magasabb állatjóléti standardok iránti elkötelezettségét.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az új tejszínválaszték a Waitrose Essentials és a Waitrose saját márkák alatt jelennek meg. Rachel Aldridge, a Waitrose tejtermékekért felelős beszerzője elmondta, hogy a szabadon legeltetett állatoktól származó tej sikeres bevezetése után úgy érezték, elérkezett az idő, hogy a kínálatot tejszínnel bővítsék. A tej olyan tehenektől érkezik, amelyek évente legalább 183 napot legelnek a szabadban, holott a becslések szerint az országban az állatállomány 5%-a továbbra is egész évben zárt istállókban él.
A Waitrose a következő három évben további 1 milliárd fontot kíván üzleteibe beruházni, és öt év alatt mintegy 100 új kényelmi bolt nyitására törekszik az Egyesült Királyságban.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >