LED-es polccímkékkel pörgetné fel az eladásokat a Campari Németországban
Az olasz Campari innovatív eszközzel próbálja élénkíteni ikonikus italának, a Camparinak az eladásait Németországban: 2024-től 1 200 üzletben – többek között az Edeka, Hit és Rewe láncoknál – mozgóképes LED-polccímkéket vet be.
A digitális eszközök célja, hogy még inkább felhívják a vásárlók figyelmét a termékre a boltokban, és ösztönözzék az impulzusvásárlásokat – írja a Lebensmittelpraxis. Az animált LED-címkék QR-kódot is tartalmaznak, amelyet okostelefonnal beolvasva például Campari-koktél receptekhez juthatnak a fogyasztók.
A technológiát a Campari korábban már tesztelte más márkáknál az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de a németországi kampány az első ilyen volumenű alkalmazás a Campari márka számára.
Tobias Scheiba, a vállalat németországi marketingvezetője szerint az értékesítési pont kiemelkedő elérhetősége és kommunikációs lehetőségei különösen izgalmas terepet jelentenek a márkaépítés és a signature-italok népszerűsítése szempontjából.
A QR-kódos interakciók mérhető visszajelzést adnak a fogyasztói érdeklődésről – ezáltal nemcsak az eladásokat, hanem a márkaismertséget is növelhetik.
Kapcsolódó cikkeink
Minőségvezérelt újrapozicionálás az Aldi Südnél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Telemedicina szolgáltatást tesztel a Kaufland Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban csökkent a kiskereskedelmi forgalom októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: szárnyal a magyar turizmus – a szállodapiacon további növekedés várható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
