LED-es polccímkékkel pörgetné fel az eladásokat a Campari Németországban
Az olasz Campari innovatív eszközzel próbálja élénkíteni ikonikus italának, a Camparinak az eladásait Németországban: 2024-től 1 200 üzletben – többek között az Edeka, Hit és Rewe láncoknál – mozgóképes LED-polccímkéket vet be.
A digitális eszközök célja, hogy még inkább felhívják a vásárlók figyelmét a termékre a boltokban, és ösztönözzék az impulzusvásárlásokat – írja a Lebensmittelpraxis. Az animált LED-címkék QR-kódot is tartalmaznak, amelyet okostelefonnal beolvasva például Campari-koktél receptekhez juthatnak a fogyasztók.
A technológiát a Campari korábban már tesztelte más márkáknál az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de a németországi kampány az első ilyen volumenű alkalmazás a Campari márka számára.
Tobias Scheiba, a vállalat németországi marketingvezetője szerint az értékesítési pont kiemelkedő elérhetősége és kommunikációs lehetőségei különösen izgalmas terepet jelentenek a márkaépítés és a signature-italok népszerűsítése szempontjából.
A QR-kódos interakciók mérhető visszajelzést adnak a fogyasztói érdeklődésről – ezáltal nemcsak az eladásokat, hanem a márkaismertséget is növelhetik.
Kapcsolódó cikkeink
Kilencmillió eurós finanszírozáshoz jutott a vegán kutyaeledel-gyártó német Vegdog
A müncheni székhelyű vegán és gluténmentes kutyaeledelt gyártó Vegdog kilencmillió…
Tovább olvasom >Digitális kedvezményappot indított a német Norma
Németországban új digitális kedvezményalkalmazást indított a Norma diszkontlánc június 2-án…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >