LED-es polccímkékkel pörgetné fel az eladásokat a Campari Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 05. 09:02

Az olasz Campari innovatív eszközzel próbálja élénkíteni ikonikus italának, a Camparinak az eladásait Németországban: 2024-től 1 200 üzletben – többek között az Edeka, Hit és Rewe láncoknál – mozgóképes LED-polccímkéket vet be.

A digitális eszközök célja, hogy még inkább felhívják a vásárlók figyelmét a termékre a boltokban, és ösztönözzék az impulzusvásárlásokat – írja a Lebensmittelpraxis. Az animált LED-címkék QR-kódot is tartalmaznak, amelyet okostelefonnal beolvasva például Campari-koktél receptekhez juthatnak a fogyasztók.

A technológiát a Campari korábban már tesztelte más márkáknál az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de a németországi kampány az első ilyen volumenű alkalmazás a Campari márka számára.

Tobias Scheiba, a vállalat németországi marketingvezetője szerint az értékesítési pont kiemelkedő elérhetősége és kommunikációs lehetőségei különösen izgalmas terepet jelentenek a márkaépítés és a signature-italok népszerűsítése szempontjából.

A QR-kódos interakciók mérhető visszajelzést adnak a fogyasztói érdeklődésről – ezáltal nemcsak az eladásokat, hanem a márkaismertséget is növelhetik.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink