Leárazott bor miatt támadják a Tescot
Nagy-Britanniában kisebb port kavart, hogy bár korábban a Tesco támogatta a kormány túlzott alkoholfogyasztás elleni küzdelmét, most mégis alig több, mint egy fontért árul palackozott borokat üzleteiben.
A Silver Rock névre hallgató bolgár chardonay üvegje eredetileg 2,99 fontba (1000 forint) került, azonban hamarosan kivezetik a terméklistáról, így a raktárkészletet jelenleg 1,11 fontért (372 forint) árusítják ki.
Mivel a szigetországban meglehetősen nagy problémát jelent a túlzott alkoholfogyasztás, főleg a fiatalok körében, így a kormány fontos feladatának tartja a jelenséggel szembeni küzdelmet. Májusban a Tesco vezérigazgatója, Sir Terry Leahy nyilvánosság előtt jelentette ki, hogy a cégcsoport támogatja ezt a törekvést.
Az Alcohol Focus Scotland nevű fogyasztóvédelmi szervezetnél kiverte a biztosítékot a Tesco ilyen mértékű leárazása, akik szerint ez csak tovább súlyosbítja az amúgy is aggályos alkoholfogyasztási statisztikákat.
A Tesco azzal védekezett, hogy klubkártyás vásárlóikról gyűjtött információk szerint, azok, akik leértékeléskor nagyobb mennyiséget vásárolnak alkoholból, legközelebb kevesebbet költenek italra, vagyis összességében nem nő az alkoholfogyasztásuk – írja a penzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >