Leárazott bor miatt támadják a Tescot
Nagy-Britanniában kisebb port kavart, hogy bár korábban a Tesco támogatta a kormány túlzott alkoholfogyasztás elleni küzdelmét, most mégis alig több, mint egy fontért árul palackozott borokat üzleteiben.
A Silver Rock névre hallgató bolgár chardonay üvegje eredetileg 2,99 fontba (1000 forint) került, azonban hamarosan kivezetik a terméklistáról, így a raktárkészletet jelenleg 1,11 fontért (372 forint) árusítják ki.
Mivel a szigetországban meglehetősen nagy problémát jelent a túlzott alkoholfogyasztás, főleg a fiatalok körében, így a kormány fontos feladatának tartja a jelenséggel szembeni küzdelmet. Májusban a Tesco vezérigazgatója, Sir Terry Leahy nyilvánosság előtt jelentette ki, hogy a cégcsoport támogatja ezt a törekvést.
Az Alcohol Focus Scotland nevű fogyasztóvédelmi szervezetnél kiverte a biztosítékot a Tesco ilyen mértékű leárazása, akik szerint ez csak tovább súlyosbítja az amúgy is aggályos alkoholfogyasztási statisztikákat.
A Tesco azzal védekezett, hogy klubkártyás vásárlóikról gyűjtött információk szerint, azok, akik leértékeléskor nagyobb mennyiséget vásárolnak alkoholból, legközelebb kevesebbet költenek italra, vagyis összességében nem nő az alkoholfogyasztásuk – írja a penzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >