Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
Nem folytatja tovább az Asda az utántöltő állomások tesztelését arra hivatkozva, hogy a kezdeményezés a működtetés jelenlegi formájában kihívásokkal terhelt. Elsősorban a költségek, a kényelem, a tisztaság és az érzékelt termékminőség voltak a legfontosabb akadályok, amelyek miatt az utántöltés lehetőségével a vásárlók nem igazán éltek.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A brit kereskedő a 2020-ban egy üzletben, majd 2021-ben további három üzletben indított kísérletből levont tanulságok alapján új, méretezhető teszteket indít annak érdekében, hogy az utántöltés lehetőségét a vásárlók nagyobb arányban vegyék igénybe, ezáltal a projekt kereskedelmileg életképes legyen.
A kereskedő a részleteket a 2023 Brighter Living Report című jelentésében osztotta meg, amely a vállalat ESG-céljai felé tett előrelépését bemutató negyedik dokumentum az elmúlt naptári évben.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban
A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >