Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
Nem folytatja tovább az Asda az utántöltő állomások tesztelését arra hivatkozva, hogy a kezdeményezés a működtetés jelenlegi formájában kihívásokkal terhelt. Elsősorban a költségek, a kényelem, a tisztaság és az érzékelt termékminőség voltak a legfontosabb akadályok, amelyek miatt az utántöltés lehetőségével a vásárlók nem igazán éltek.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A brit kereskedő a 2020-ban egy üzletben, majd 2021-ben további három üzletben indított kísérletből levont tanulságok alapján új, méretezhető teszteket indít annak érdekében, hogy az utántöltés lehetőségét a vásárlók nagyobb arányban vegyék igénybe, ezáltal a projekt kereskedelmileg életképes legyen.
A kereskedő a részleteket a 2023 Brighter Living Report című jelentésében osztotta meg, amely a vállalat ESG-céljai felé tett előrelépését bemutató negyedik dokumentum az elmúlt naptári évben.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >