Laurel-rekord: 1 nap alatt 1,3 millió tranzakció a legsikeresebb törzsvásárlói kártyaprogramon keresztül

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 23. 12:15

A Laurel informatikai Cégcsoport sikeresen teljesítette Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói programjának, a SuperShop Kártya saját központi informatikai rendszerének és elszámolóházának korszerűsítését.

Az új alapokra helyezett rendszer a központi pontkezelési és elszámolási feladatokon túl új felületen biztosítja az ügyfélszolgálati feladatok elvégzését, a háttérben működő könyvelési, marketing és vezetői folyamatok támogatását, a Supershop.hu weboldal elérését és a SuperShop programba csatlakozott Erste Bank Erste SuperShop kártyáinak pontgyűjtéshez és pontbeváltáshoz kapcsolódó kártya kezelési és ügyfélszolgálati munkáját.

“2011. októberében éles üzembe helyeztük az új rendszert, azóta pedig az üzemeltetést is cégcsoportunk végzi. Szolgáltatásunk keretében a naponta átlagosan 500 ezer tranzakció kiszolgálását biztosító rendszer működéséért felelünk” – számolt be Árokszállási Erik a Laurel Cégcsoporthoz tartozó Erba 96 Kft. ügyvezető igazgatója. “2012. február 22-én a Program dupla-pontbeváltási akciót szervezett, amely kiemelkedő forgalmat eredményezett: ezen a napon rekord mennyiségű, azaz 1,3 millió tranzakciót dolgoztunk fel. Összehasonlításképpen ez a tranzakciószám a teljes magyarországi bankkártya forgalom dupláját jelenti, vagyis napi szinten ilyen mértékű terhelést is problémamentesen ki tud szolgálni a rendszer.”

“A jelenlegi nyilvántartás szerint a SuperShop programnak 2,2 millió törzsvásárlója van, és folyamatos a bővülés. Az elmúlt évben több, mint 200 ezer új kártyabirtokos kapcsolódott a programhoz, melyet minden partner a sajátjaként kezel. A SuperShop a híd a partnerek és a törzsvásárlók között, egy kommunikációs csatorna, amely segít mindkét oldalnak, hogy minél kedvezőbben tudják kihasználni az előnyöket.” – fogalmazott Hovanyecz Norbert a Supershop Kft. ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink