Látványos ízkavalkád a 150 éves PICK jubileumi kampányában
Ahányan vagyunk, annyiféleképpen szeretjük a PICK termékeit
A PICK a sikeres PICKOLINO kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják. A mostani imázskampány apropója kettős, hiszen a gazdag termékpaletta bemutatása mellett a márka idén ünnepli 150. születésnapját. Májustól a TV reklám mellett közterületen, online és POS eszközökön is találkozhatnak a fogyasztók a kreatívokkal.
A kampány célja megmutatni, hogy a szegedi márka 150 éve a szokásos magas minőséget és változatos termékportfoliót nyújtja az igényes fogyasztóknak, ezzel ösztönözve a gyakoribb vásárlást és az új termékek kipróbálását. Fontos volt, hogy a kampány moduláris felépítésű legyen, ami a jövőben új termékek bevezetését is képes támogatni, de az üzenetnek önmagában is értelmezhetőnek kell lennie a teljes PICK szortimentre.
Ahogy nincs két egyforma ember, úgy nincs két egyforma ízlés. Az elkészítési mód, a tálalás, a körítés vagy az alkalom változhat, de mindenkinek van kedvence a PICK termékei közül. Ezt a sokszínűséget mutatja be a kampány ellentétpárokon keresztül, amelyek nem csak az adott termékekről szólnak, de általánosan is igazak, így gyakorlatilag a célcsoport minden egyes tagja képes azonosulni valamelyik apró mozzanattal vagy ínycsiklandó jelenettel.
A forgatást több hetes munka és egyeztetés előzte meg, a beállítások két próbanapot vettek igénybe, amin egy itthon és nemzetközileg is elismert, rutinos kreatív food-specialista csapat dolgozott a Café Communicationssal karöltve.
Kivétel nélkül minden jelenethez különféle pneumatikus és elektronikus szerkezet készült, hogy századmásodperces pontossággal lehessen szinkronizálni az akciókat – lángot, ejtéseket – és az ételek tényleg úgy mozogjanak, ahogy az előzetes tervekben szerepelt, a véletlenszerűség lehető legnagyobb kizárása mellett.
A téliszalámi-eső jelenethez legalább 10 rúd téliszalámi fogyott, itt egy speciális eszköz futószalagról adagolta a szeleteket két nagy sebességgel forgó szivacshenger közé.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
Megbízó: Pick Szeged Zrt.
Marketingigazgató: Madarász László
Brand manager: Fábián Péter
Junior Brand Manager: Ujfaludi Flóra
Ügynökségek:
Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Szűcs Gábor
Art director: Nagy Veronika
Szövegíró: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Junior account manager: Pintér Szilvia
Médiaügynökség: Café Communications
Médiaigazgató: Király Anita
Media account director: Kara Balázs
Médiatervező: Gergely Dóra
Junior médiatervező: Papp Gergely
Digital performance manager: Tóth Péter
Produkció:
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Vermes Iván
Operatőr: Vermes Iván
Food stylist: Urbányi Ferenc
Látványtervező: Rózsa Anna
Berendező: Fehérhegyi Attila
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka, VFX: Melon FX
Vágó: Vermes Iván
Colorist: Vándor Ádám / Studio Spájz
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Utómunka koordinátor: May Gábor
Zene: Envato
Kapcsolódó cikkeink
Az Unióban is emelkedik a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint Magyarországon 2025 januárjában a…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >