Látogatói lista segíti a felkészülést
A PLMA egyik visszatérő kiállítójának számít magyar részről a Detki Keksz. Az AMC szervezésében, közösségi standon idén is jelen voltak Amszterdamban.
– Példásan megszervezett rendezvény a PLMA – emeli ki Juhászné Lipusz Marianna, a cég exportmenedzsere. – Nagy segítséget jelentett például, hogy a szervezőktől már előzőleg kaptunk egy listát, amelyen nem a kiállító, hanem a látogatóként regisztrált közel 130 cég szerepelt. A szakmai jelleg miatt így nem volt olyan nyüzsgés, mint más kiállításokon, viszont jelen voltak a láncok képviselői, disztribútorok, importőrök. Elsősorban az országos vagy regionális láncok felől tapasztaltunk konkrét igényeket. A PLMA-n való rendszeres részvételünk ismertséget hoz, amelyet exportmunkákban tudunk kiaknázni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >