Latin-Amerikában és Európában szárnyalt a Whirlpool
A Maytag akvizíciójának, a megváltoztatott termékmixnek és a gyenge dollárnak köszönhetően világ elsőszámú fehérárugyártója a tavalyi negyedik negyedévben 187 millió dolláros adózott eredményt ért el.Az cég árbevétele a két évvel
ezelőtti öt milliárd dollárról 5,33
milliárd dollárra nőtt. Az egyesült államokbeli
értékesítés eredménye csupán
három milliárd dollár volt, ami egy százalékos
visszaesés az előző évhez képest, Európában
azonban 12 százalékkal 1,1 milliárd dollárra,
Latin-Amerikában 30 százalékkal 1 milliárd
dollárra, és Ázsiában 26 százalékkal
155 millió dollárra nőtt a Whirlpool értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >