Latin-Amerikában és Európában szárnyalt a Whirlpool
A Maytag akvizíciójának, a megváltoztatott termékmixnek és a gyenge dollárnak köszönhetően világ elsőszámú fehérárugyártója a tavalyi negyedik negyedévben 187 millió dolláros adózott eredményt ért el.Az cég árbevétele a két évvel
ezelőtti öt milliárd dollárról 5,33
milliárd dollárra nőtt. Az egyesült államokbeli
értékesítés eredménye csupán
három milliárd dollár volt, ami egy százalékos
visszaesés az előző évhez képest, Európában
azonban 12 százalékkal 1,1 milliárd dollárra,
Latin-Amerikában 30 százalékkal 1 milliárd
dollárra, és Ázsiában 26 százalékkal
155 millió dollárra nőtt a Whirlpool értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >