Latin-Amerikában és Európában szárnyalt a Whirlpool
A Maytag akvizíciójának, a megváltoztatott termékmixnek és a gyenge dollárnak köszönhetően világ elsőszámú fehérárugyártója a tavalyi negyedik negyedévben 187 millió dolláros adózott eredményt ért el.Az cég árbevétele a két évvel
ezelőtti öt milliárd dollárról 5,33
milliárd dollárra nőtt. Az egyesült államokbeli
értékesítés eredménye csupán
három milliárd dollár volt, ami egy százalékos
visszaesés az előző évhez képest, Európában
azonban 12 százalékkal 1,1 milliárd dollárra,
Latin-Amerikában 30 százalékkal 1 milliárd
dollárra, és Ázsiában 26 százalékkal
155 millió dollárra nőtt a Whirlpool értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >