Latin-Amerikában és Európában szárnyalt a Whirlpool
A Maytag akvizíciójának, a megváltoztatott termékmixnek és a gyenge dollárnak köszönhetően világ elsőszámú fehérárugyártója a tavalyi negyedik negyedévben 187 millió dolláros adózott eredményt ért el.Az cég árbevétele a két évvel
ezelőtti öt milliárd dollárról 5,33
milliárd dollárra nőtt. Az egyesült államokbeli
értékesítés eredménye csupán
három milliárd dollár volt, ami egy százalékos
visszaesés az előző évhez képest, Európában
azonban 12 százalékkal 1,1 milliárd dollárra,
Latin-Amerikában 30 százalékkal 1 milliárd
dollárra, és Ázsiában 26 százalékkal
155 millió dollárra nőtt a Whirlpool értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >