Latin-Amerikában és Európában szárnyalt a Whirlpool
A Maytag akvizíciójának, a megváltoztatott termékmixnek és a gyenge dollárnak köszönhetően világ elsőszámú fehérárugyártója a tavalyi negyedik negyedévben 187 millió dolláros adózott eredményt ért el.Az cég árbevétele a két évvel
ezelőtti öt milliárd dollárról 5,33
milliárd dollárra nőtt. Az egyesült államokbeli
értékesítés eredménye csupán
három milliárd dollár volt, ami egy százalékos
visszaesés az előző évhez képest, Európában
azonban 12 százalékkal 1,1 milliárd dollárra,
Latin-Amerikában 30 százalékkal 1 milliárd
dollárra, és Ázsiában 26 százalékkal
155 millió dollárra nőtt a Whirlpool értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >