Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 14. 11:41

Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night shopping esemény keretében mutatták be a vásárlóknak és szépségszakértőknek november 7-én a Westend bevásárlóközpontban lévő dm üzletben. Az esemény házigazdája Kisó volt, a látogatók szórakoztatásáról pedig Regán Lili DJ gondoskodott. Az esemény napján a vásárlóknak 25x active beauty pontszorzót kaptak az elérhető az adidas Vibes parfümökre.

Az illatokat a vásárlók és szépségszakértők már a dm üzletek polcain is megtalálhatják.

Az adidas parfümöket forgalmazó Coty Hungary Kft. októberben jelentette be a márka új illatkollekciójának megjelenését a hazai piacon, ami az adidas Vibes fantázianevet viseli. Ahogy a kollekciót megálmodó világklasszis parfümkészítők fogalmaznak, a Vibes nem csak egy illat, hanem egy hozzáállás, egy hangulat, egy vibe. A kollekció 6 féle illatot tartalmaz. Amelyek az élet különböző alkalmait célozzák meg, a sportolóktól a szabadidőben a divatot követő aktív életmódot folytató vásárlókig, miközben elismeri az illatok hatását az emberi érzelmekre. Az illatokat olyan neves parfümkésztők alkották, mint: Gabriela Chelariu, Ilias Ermenidis, Fabrice Pellegrin, Emilie Coppermann, Marypierre Julien és Frank Voelkl.

A bolygó védelmét szem előtt tartva tervezték a „Vibes” kollekciót, amely nagy arányban újrahasznosított csomagolással készült: a kupak legalább 96%-ban fogyasztás utáni újrahasznosított műanyagot, az üveg pedig 25%-ban újrahasznosított üveget tartalmaz. A formula vegán. A kollekció elkötelezett a szén-dioxid-kibocsátásból származó upcycling alkohol használata mellett, ami azt jelenti, hogy a CO2-t újrahasznosítják alkohollá, ahelyett, hogy a légkörbe kerülne. 

Late night shopping a Westend-ben

Az illatokat a vásárlók és szépségszakértők már a dm üzletek polcain is megtalálhatják. A kollekciót egy Late night shopping esemény keretében mutatták be az érdeklődőknek november 7-én este a Westend Beváráslóközpontban lévő dm üzletben. Az esemény házigazdája Kisó és Regán Lili DJ voltak, akik gondoskodtak arról, hogy a vibe életérzés az esemény hangulatában is megmutatkozzon. Az esemény időtartama alatt a vásárlók illatmintákat kaphattak ajándékba az üzletben. A Late night shopping napján az active beauty törzsvásárlóknak 25x pont volt elérhető az adidas Vibes parfümökre.

Továbbá november 30-ig most minden parfümre és karácsonyi csomagra 20x pont kupon érhető el a dm App-ban. A kupon az adidas Vibes illatokra is érvényes. A dm üzletekben a teljes kollekció elérhető, amely az alábbi illatokat tartalmazza:

Az adidas Vibes illatok a következő kiszerelésekben kaphatók a dm üzleteiben és a dm Online Shopban: 

  • adidas Vibes Full Recharge EDP 50 ml; 100 ml
  • adidas Vibes Energy Drive EDP 50 ml
  • adidas Vibes Chill Zone EDP 50 ml
  • adidas Vibes Spark Up EDP 30 ml; 50 ml
  • adidas Vibes Happy Feels EDP 30 ml; 50 ml
  • adidas Vibes Get Comfy EDP 30 ml; 50 ml

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból. 

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett. 

Kapcsolódó cikkeink