Lassul a növekedés Amerikában
Kevesebbet költenek a fogyasztók élelmiszerre az Egyesült Államokban az év végéhez közeledve, mint az év elején. Ugyanakkor ez még mindig elég ahhoz, növekedjen a tengerentúli kiskereskedelem.
A kereskedelmi minisztérium jelentése szerint a szeptemberi 0,6%-os növekedés elsősorban az autóiparnak volt köszönhető, melyet a bútorok és háztartási berendezések követtek az eladási listán. Azonban az elemzések szerint nincs ok aggodalomra az élelmiszeriparban sem, mivel az ünnepi szezon mindig komoly lökést ad az ágazatnak. A minisztérium azt is kiemelte, hogy a foglalkoztatottság és a fizetések mértéke is folyamatosan nő az országban, így a fogyasztás is egyenletesen növekedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >