Lassul a növekedés Amerikában
Kevesebbet költenek a fogyasztók élelmiszerre az Egyesült Államokban az év végéhez közeledve, mint az év elején. Ugyanakkor ez még mindig elég ahhoz, növekedjen a tengerentúli kiskereskedelem.
A kereskedelmi minisztérium jelentése szerint a szeptemberi 0,6%-os növekedés elsősorban az autóiparnak volt köszönhető, melyet a bútorok és háztartási berendezések követtek az eladási listán. Azonban az elemzések szerint nincs ok aggodalomra az élelmiszeriparban sem, mivel az ünnepi szezon mindig komoly lökést ad az ágazatnak. A minisztérium azt is kiemelte, hogy a foglalkoztatottság és a fizetések mértéke is folyamatosan nő az országban, így a fogyasztás is egyenletesen növekedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >