Lassítja amerikai terjeszkedését a Tesco
Tavaly november óta a cég 59 üzletet nyitott a tengeren-túlon, most ügy döntöttek három hónapig nem avatnak újabbakat, inkább felülvizsgálják az eddig eredményeket és elemzik a tapasztalatokat.
A Tesco lassítja az USA piacán
nemrégiben indított Fresh & Easy üzletlánc
expanziójának tempóját. Eddig mindössze
négy hónap leforgása alatt 59 áruházat
nyitott, de most három hónapig nem avat fel újabbakat,
ehelyett felülvizsgálja az eddigi eredményeket és
igyekszik javítani a már átadott egységek
működésén.
Egy vállalati blog bejegyzés
szerint a cég kilenc hónap alatt egy 200 fős projekt
társaságból közel 2500 alkalmazottat
foglalkoztató vállalattá nőtte ki magát.
Az eddigi működés során hétről hétre
nő a vásárlószám és az egyes
üzletek forgalma, miközben vásárlók
ezreitől tudakolják, mit várnak el a Fresh &
Easytől, és min kell még javítanunk? A cég
úgy döntött, mielőtt folytatja a további
terjeszkedést elemzik az eddig szerzett tapasztalatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >