Lassítja amerikai terjeszkedését a Tesco
Tavaly november óta a cég 59 üzletet nyitott a tengeren-túlon, most ügy döntöttek három hónapig nem avatnak újabbakat, inkább felülvizsgálják az eddig eredményeket és elemzik a tapasztalatokat.
A Tesco lassítja az USA piacán
nemrégiben indított Fresh & Easy üzletlánc
expanziójának tempóját. Eddig mindössze
négy hónap leforgása alatt 59 áruházat
nyitott, de most három hónapig nem avat fel újabbakat,
ehelyett felülvizsgálja az eddigi eredményeket és
igyekszik javítani a már átadott egységek
működésén.
Egy vállalati blog bejegyzés
szerint a cég kilenc hónap alatt egy 200 fős projekt
társaságból közel 2500 alkalmazottat
foglalkoztató vállalattá nőtte ki magát.
Az eddigi működés során hétről hétre
nő a vásárlószám és az egyes
üzletek forgalma, miközben vásárlók
ezreitől tudakolják, mit várnak el a Fresh &
Easytől, és min kell még javítanunk? A cég
úgy döntött, mielőtt folytatja a további
terjeszkedést elemzik az eddig szerzett tapasztalatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >