Lassan visszaszokunk
Egy hónap alatt pozitívba fordult az internetezők véleménye a terasznyitásról. Pedig nem mindenki örült az áprilisi nyitásoknak, a médiában az első teraszozós hétvégéről megjelent beszámolókat vizsgálva kiderült, az érzelmekkel teli netes említések 66 százaléka negatív volt. Április 24 és május 25 között 202 705 db teraszozással kapcsolatos említés történt, ebből több mint 47 000 az első hétvégén. Azóta azonban nagyot fordult az online tér véleménye a SentiOne felmérése szerint, a pünkösdi hétvégére megenyhültek az internetezők a témában: ha az érzelmekkel teli bejegyzéseket nézzük, 70%-ban pozitívan vélekednek a teraszokról. A legpozitívabb online beszélgetések, reakciók Szombathelyen voltak, ezzel szemben az enyhítéseknek Miskolcon örültek legkevésbé. A hónap „nyertesei” voltak a sörgyártók és az Unicum is. Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségimédia-felületeken található publikus tartalmai adták. //
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >