Lassan visszaszokunk
Egy hónap alatt pozitívba fordult az internetezők véleménye a terasznyitásról. Pedig nem mindenki örült az áprilisi nyitásoknak, a médiában az első teraszozós hétvégéről megjelent beszámolókat vizsgálva kiderült, az érzelmekkel teli netes említések 66 százaléka negatív volt. Április 24 és május 25 között 202 705 db teraszozással kapcsolatos említés történt, ebből több mint 47 000 az első hétvégén. Azóta azonban nagyot fordult az online tér véleménye a SentiOne felmérése szerint, a pünkösdi hétvégére megenyhültek az internetezők a témában: ha az érzelmekkel teli bejegyzéseket nézzük, 70%-ban pozitívan vélekednek a teraszokról. A legpozitívabb online beszélgetések, reakciók Szombathelyen voltak, ezzel szemben az enyhítéseknek Miskolcon örültek legkevésbé. A hónap „nyertesei” voltak a sörgyártók és az Unicum is. Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségimédia-felületeken található publikus tartalmai adták. //

Változó vélemények a terasznyitásról
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Jelöljön Ön is, ki kapja a Gundel-díjat 2025-ben!
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete Gundel Károly vendéglős és gasztronómiai szakíró…
Tovább olvasom >