Nagyból kicsibe Lengyelországban
Hatalmas felvásárlást hajtott végre a lengyel nagykereskedelmi lánc, az Eurocash. Átvette a Mila 188 üzletét 82 millió euróért. A tranzakciót a lengyel versenyhivatal még nem hagyta jóvá. A cég sajtóközleményében kiemelte, hogy a Mila megvásárlása része annak a nagyszabású stratégiának, melynek célja, hogy létrehozzanak egy olyan szupermarketláncot, mely Lengyelország teljes területén jelen lesz. A saját üzletek mellett kooperációs és franchise rendszert is szeretnének kiépíteni. Ennek érdekében a cég beszállító hálózatát is fejleszteni fogja. Jacek Owczarek, az Eurocash elnökségi tagja elmondta:
– A diszkontok egyértelmű térnyerése mellett biztosítanunk kell versenyképességünket, ezért muszáj kiterjesztenünk a cég tevékenységét és nagyban fejleszteni a hatékonyságot.
2016-ban a Mila 188 üzlete 0,35 milliárd eurós eladást produkált, a cég főként az ország középső területén van jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Az új lengyel államfő nemzetközi koalíciót hozna létre a Mercosur-megállapodás ellen
Nemzetközi koalíciót hozna létre Karol Nawrocki Lengyelország frissen beiktatott elnöke…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Termelők és feldolgozók harca a meggy-gyárakban: mélypontra zuhantak a lengyel árak
Július végén jelentős áresés rázta meg a lengyel meggypiacot: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >