Nagyból kicsibe Lengyelországban
Hatalmas felvásárlást hajtott végre a lengyel nagykereskedelmi lánc, az Eurocash. Átvette a Mila 188 üzletét 82 millió euróért. A tranzakciót a lengyel versenyhivatal még nem hagyta jóvá. A cég sajtóközleményében kiemelte, hogy a Mila megvásárlása része annak a nagyszabású stratégiának, melynek célja, hogy létrehozzanak egy olyan szupermarketláncot, mely Lengyelország teljes területén jelen lesz. A saját üzletek mellett kooperációs és franchise rendszert is szeretnének kiépíteni. Ennek érdekében a cég beszállító hálózatát is fejleszteni fogja. Jacek Owczarek, az Eurocash elnökségi tagja elmondta:
– A diszkontok egyértelmű térnyerése mellett biztosítanunk kell versenyképességünket, ezért muszáj kiterjesztenünk a cég tevékenységét és nagyban fejleszteni a hatékonyságot.
2016-ban a Mila 188 üzlete 0,35 milliárd eurós eladást produkált, a cég főként az ország középső területén van jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >