Nagyból kicsibe Lengyelországban
Hatalmas felvásárlást hajtott végre a lengyel nagykereskedelmi lánc, az Eurocash. Átvette a Mila 188 üzletét 82 millió euróért. A tranzakciót a lengyel versenyhivatal még nem hagyta jóvá. A cég sajtóközleményében kiemelte, hogy a Mila megvásárlása része annak a nagyszabású stratégiának, melynek célja, hogy létrehozzanak egy olyan szupermarketláncot, mely Lengyelország teljes területén jelen lesz. A saját üzletek mellett kooperációs és franchise rendszert is szeretnének kiépíteni. Ennek érdekében a cég beszállító hálózatát is fejleszteni fogja. Jacek Owczarek, az Eurocash elnökségi tagja elmondta:
– A diszkontok egyértelmű térnyerése mellett biztosítanunk kell versenyképességünket, ezért muszáj kiterjesztenünk a cég tevékenységét és nagyban fejleszteni a hatékonyságot.
2016-ban a Mila 188 üzlete 0,35 milliárd eurós eladást produkált, a cég főként az ország középső területén van jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >