Lakossági piacra fejleszt a DOMI Fokhagyma
Áttörésre készül a DOMI Fokhagyma Kft. A fokhagyma-feldolgozással több mint 22 éve foglalkozó társaság az FMCG-piacra koncentrálva nemcsak a natúr zúzott, a húsokhoz, sültekhez vagy éppen fasírthoz kínált, fűszerezett – tubusos, tasakos – termékeivel jelenne meg. Egy olyan, hosszabb eltarthatósági idejű tisztított fokhagymával szeretnének még az idén piacra lépni, amely már a háztartások számára önmagában is vonzó lehet, nem beszélve a vendéglátóhelyekről. A termék forgalmazási jogára az igényt már két országban előre jelezték.

Domonkos István
ügyvezető
Domi Fokhagyma
A DOMI Fokhagyma Kft. jelenlegi napi feldolgozókapacitása 1,5 tonna. A kezdeti időkben a tisztított fokhagymára a húsipar igénye óriási volt, így a feladat a technológiai fejlesztés, folyamatos korszerűsítés volt hosszú évekig. 2013-ban jelentek meg a tubusos natúr és fűszerezett zúzott fokhagyma termékekkel, ezzel elnyerték az OMÉK Élelmiszer Díját is. Domonkos István, a cég ügyvezetője szerint ezekkel a termékekkel jelentősen leegyszerűsödik, könnyebbé válik a húsok sütés előtti fűszerezése, pácolása.
A cég ma tízféle terméket kínál mintegy húszféle kiszerelésben, és ugyan az értékesítés nagy része még mindig a húsipar felé irányul, egyre nagyobb szeletet hasít ki a gasztronómia a zúzott fokhagyma termékekkel. A cég az idén létre hozza webáruházát, amelyen keresztül a megnövekedett lakossági igényeket is gyorsabban tudja kezelni. Itt már a fekete fokhagyma mint különlegesség is rendelhető lesz.
Domonkos István úgy véli, az élelmiszer-kereskedelemben egyre fontosabbá válik a termék eredete. A magyar vásárlók például a hazai ízeket szeretik – ezért amíg lehet, hazai alapanyagból dolgoznak, és ha ez már nem elegendő, akkor azon, egyetlen európai termelőtől vásárolnak, amely a leginkább a magyarhoz hasonló fokhagymát képes előállítani. Ugyanakkor az ügyvezető szerint az élelmiszer bizalmi kérdés is: aki megteheti, megválogatja, mit vásárol, és a hazai feldolgozású termékek iránt nagyobb a bizalom. Ezért tartja ő is fontosnak a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. védjegyeit és minősítési rendszerét, hiszen ezek jelzik a megbízhatóságot és a termék eredetét. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >