Küzdenek a fennmaradásért a vidéki éttermek
A HelloVidék portál Tarnai Leventével, a BOOM csoporthoz tartozó Hypin’ marketing ügynökség gasztro marketing szakértőjével beszélgetett a gasztronómiai marketing fontosságáról a vidéki vendéglátóegységek számára. A beszélgetés során Tarnai Levente hangsúlyozta, hogy a gasztronómiai marketing számos területet érint, például az árazást, a vendégelégedettséget, a lojalitást és a vendégforgalmat, és fontos, hogy a helyi és turistavendégeket is meg tudják szólítani a vidéki éttermek és kávézók.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/pexels-marina-gr-13059270.jpg)
Meg kell ismerni a célközönséget, és reagálni az igényeikre
Az interjúban elhangzott, hogy a márkaépítésnek nemcsak az online térben kell zajlania, hanem az étterem ár-érték arányának is kiemelt szerepet kell kapnia. Az élményalapú marketing, az árazás, a rendezvényszervezés és a helyi közösség bevonása mind hozzájárulhat ahhoz, hogy a vidéki vendéglátóhelyek vonzóbbak legyenek a vendégek számára.
Az online jelenlét és a közösségi média használata is kiemelten fontos a marketingstratégiában, és a helyi közösség bevonása szintén lehetőséget nyújthat a helyi támogatás és lojalitás növelésére. Az őszinte kommunikáció is kulcsfontosságú a gasztronómiai marketing sikeréhez, mivel a követőknek valós információkat kell kapniuk a vendéglátóhelyekről.
Kapcsolódó cikkeink
Ennyibe kerül most egy menüsor az ország legjobb vidéki éttermeiben
Az ország legjobb vidéki éttermeinek listája változatos kulináris élményeket kínál,…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >