Kutyafagyi az Alditól
Kutyáknak szánt fagylalt árusításába kezd Amerikában az Aldi – írja a StoreInsider nyomán az origo.
Valószínűleg sokan igazságtalannak tartják, hogy míg nyaranta a jégkrémgyártók az embereket csakúgy elhalmozzák a fagyos finomságokkal, a kutyák jobbára hidegen hagyják őket. Szegény házi kedvenceknek a legjobb esetben is csak némi kóstoló jut a hűvös csemegéből.
A német diszkontlánc viszont ezen kíván változtatni úgy, hogy június 26-án, az amerikai üzleteiben, kifejezetten a kutyáknak szánt fagylalt forgalmazásába kezd.
A cég Heart to Tail Dog Ice Cream nevű terméke kettős ízesítésben (original és cheese & bac’n) négy (kettő plusz kettő) kis doboz fagyit tartalmaz.
Legalább a sajtos-baconos aroma sejteni engedi, hogy nem az embereknek szánják az újdonságot.
A jégkrémek gluténmentesek, és mesterséges tartósítószert sem tartalmaznak. Egy csomagért 3 dollárt (kb. 855 forintot) kell majd kifizetni. A termék szezonális, vagyis limitált kiadású, és így (fogyasztói oldalról) nem pontosan tudni, meddig lehet hozzájutni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >