Kutyabarát lesz Bük városa, Magyarország egyik legnépszerűbb hazai turisztikai desztinációja
Igazi kutyás paradicsommá változik a közkedvelt fürdőváros, miután „Kutyabarát Bük” elnevezéssel indít programot a település vezetésével és a helyi vállalkozókkal összefogva a Nestlé Hungária PURINA üzletága.

Több szállodalánc is csatlakozott
Magyarországon és globálisan is megfigyelhető tendencia a házi kedvencek térnyerése az idegenforgalomban. Egyre többen döntenek úgy, hogy kutyájukkal szeretnének nyaralni, amiben kétségtelenül szerepet játszik, hogy az emberek többsége családtagként tekint háziállatára, ahogy azt a Nestlé PURINA 2020 áprilisában végzett reprezentatív kutatása is megerősítette.
„A háziállatoknak a gazdik kikapcsolódásában is aktív szerepük van, ezért is döntöttünk úgy, hogy könnyebbé és tartalmasabbá igyekszünk tenni a Bükre érkező gazdik és kutyusaik életét”
– magyarázza Arthur van Raalte, a Nestlé PURINA büki gyárigazgatója, aki hozzáteszi: ez azért is különösen aktuális, hisz a PURINA macska-, és kutyaeledeleket gyártó üzemének helyet adó, leginkább gyógyfürdőjéről ismert 3500 lélekszámú város a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák tekintetében épphogy lemarad a magyarországi dobogóról.
„Az elmúlt évek során még kiemeltebb jelentőségű turisztikai desztinációvá lépett elő Bük városa, ahová a vendégek jelentős része házi kedvencével érkezik. Az ő életüket szeretnénk megkönnyíteni a Kutyabarát Bük névre keresztelt programmal, aminek keretében ma átadjuk a felújított kempingben található új kutyajátszóteret, kutyafuttatót is.”
– mondta Németh Sándor polgármester, aki reméli, hogy a Kutyabarát Bük kezdeményezésnek köszönhetően még több szállóvendég érkezik majd a városba.
A Kutyabarát Bük elnevezésű programot a Nestlé Hungária indította a város vezetésével és a helyi vállalkozókkal együttműködésben. A kezdeményezés révén a fürdőváros tíz étterme és öt szállodája kutyabarát lesz, ahol a vendéglátóhelyek felkészülve várják a négylábú turistákat, gazdáikat pedig arra vonatkozóan látják el tanácsokkal, hogyan szoktassák hozzá kedvenceiket az új környezethez a gondtalan közös pihenés érdekében. A program részeként a fürdő felújított kempingjében minden igényt kielégítő kutyafuttató épült, a csatlakozás lehetősége pedig nyitva áll a többi turizmusból élő helyi vállalkozás előtt is.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak
A SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak, áprilisban 14 százalékkal…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >