Kutyabarát lesz Bük városa, Magyarország egyik legnépszerűbb hazai turisztikai desztinációja
Igazi kutyás paradicsommá változik a közkedvelt fürdőváros, miután „Kutyabarát Bük” elnevezéssel indít programot a település vezetésével és a helyi vállalkozókkal összefogva a Nestlé Hungária PURINA üzletága.
Magyarországon és globálisan is megfigyelhető tendencia a házi kedvencek térnyerése az idegenforgalomban. Egyre többen döntenek úgy, hogy kutyájukkal szeretnének nyaralni, amiben kétségtelenül szerepet játszik, hogy az emberek többsége családtagként tekint háziállatára, ahogy azt a Nestlé PURINA 2020 áprilisában végzett reprezentatív kutatása is megerősítette.
„A háziállatoknak a gazdik kikapcsolódásában is aktív szerepük van, ezért is döntöttünk úgy, hogy könnyebbé és tartalmasabbá igyekszünk tenni a Bükre érkező gazdik és kutyusaik életét”
– magyarázza Arthur van Raalte, a Nestlé PURINA büki gyárigazgatója, aki hozzáteszi: ez azért is különösen aktuális, hisz a PURINA macska-, és kutyaeledeleket gyártó üzemének helyet adó, leginkább gyógyfürdőjéről ismert 3500 lélekszámú város a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák tekintetében épphogy lemarad a magyarországi dobogóról.
„Az elmúlt évek során még kiemeltebb jelentőségű turisztikai desztinációvá lépett elő Bük városa, ahová a vendégek jelentős része házi kedvencével érkezik. Az ő életüket szeretnénk megkönnyíteni a Kutyabarát Bük névre keresztelt programmal, aminek keretében ma átadjuk a felújított kempingben található új kutyajátszóteret, kutyafuttatót is.”
– mondta Németh Sándor polgármester, aki reméli, hogy a Kutyabarát Bük kezdeményezésnek köszönhetően még több szállóvendég érkezik majd a városba.
A Kutyabarát Bük elnevezésű programot a Nestlé Hungária indította a város vezetésével és a helyi vállalkozókkal együttműködésben. A kezdeményezés révén a fürdőváros tíz étterme és öt szállodája kutyabarát lesz, ahol a vendéglátóhelyek felkészülve várják a négylábú turistákat, gazdáikat pedig arra vonatkozóan látják el tanácsokkal, hogyan szoktassák hozzá kedvenceiket az új környezethez a gondtalan közös pihenés érdekében. A program részeként a fürdő felújított kempingjében minden igényt kielégítő kutyafuttató épült, a csatlakozás lehetősége pedig nyitva áll a többi turizmusból élő helyi vállalkozás előtt is.
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >NGM: szeptemberben 1,5 millió vendég pihent hazánkban, tovább nőtt a turizmus teljesítménye
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >