Kutyabarát lesz Bük városa, Magyarország egyik legnépszerűbb hazai turisztikai desztinációja
Igazi kutyás paradicsommá változik a közkedvelt fürdőváros, miután „Kutyabarát Bük” elnevezéssel indít programot a település vezetésével és a helyi vállalkozókkal összefogva a Nestlé Hungária PURINA üzletága.
Magyarországon és globálisan is megfigyelhető tendencia a házi kedvencek térnyerése az idegenforgalomban. Egyre többen döntenek úgy, hogy kutyájukkal szeretnének nyaralni, amiben kétségtelenül szerepet játszik, hogy az emberek többsége családtagként tekint háziállatára, ahogy azt a Nestlé PURINA 2020 áprilisában végzett reprezentatív kutatása is megerősítette.
„A háziállatoknak a gazdik kikapcsolódásában is aktív szerepük van, ezért is döntöttünk úgy, hogy könnyebbé és tartalmasabbá igyekszünk tenni a Bükre érkező gazdik és kutyusaik életét”
– magyarázza Arthur van Raalte, a Nestlé PURINA büki gyárigazgatója, aki hozzáteszi: ez azért is különösen aktuális, hisz a PURINA macska-, és kutyaeledeleket gyártó üzemének helyet adó, leginkább gyógyfürdőjéről ismert 3500 lélekszámú város a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák tekintetében épphogy lemarad a magyarországi dobogóról.
„Az elmúlt évek során még kiemeltebb jelentőségű turisztikai desztinációvá lépett elő Bük városa, ahová a vendégek jelentős része házi kedvencével érkezik. Az ő életüket szeretnénk megkönnyíteni a Kutyabarát Bük névre keresztelt programmal, aminek keretében ma átadjuk a felújított kempingben található új kutyajátszóteret, kutyafuttatót is.”
– mondta Németh Sándor polgármester, aki reméli, hogy a Kutyabarát Bük kezdeményezésnek köszönhetően még több szállóvendég érkezik majd a városba.
A Kutyabarát Bük elnevezésű programot a Nestlé Hungária indította a város vezetésével és a helyi vállalkozókkal együttműködésben. A kezdeményezés révén a fürdőváros tíz étterme és öt szállodája kutyabarát lesz, ahol a vendéglátóhelyek felkészülve várják a négylábú turistákat, gazdáikat pedig arra vonatkozóan látják el tanácsokkal, hogyan szoktassák hozzá kedvenceiket az új környezethez a gondtalan közös pihenés érdekében. A program részeként a fürdő felújított kempingjében minden igényt kielégítő kutyafuttató épült, a csatlakozás lehetősége pedig nyitva áll a többi turizmusból élő helyi vállalkozás előtt is.
Kapcsolódó cikkeink
Turizmus és energia: Új lendület Dél-Európának
A nemzetközi gazdasági gondolkodásban régóta meghatározó szerepet játszott a „globális…
Tovább olvasom >Eurostat: tovább emelkedett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött éjszakák becsült száma 2024-ben elérte…
Tovább olvasom >Airbnb-tiltás a VI. kerületben: hotellé alakulnak a magánlakások
2026. január 1-től tilos lesz magánszálláshelyeket üzemeltetni Terézvárosban, ami radikálisan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >