KutatóCentrum: hódít a közösségi vásárlás

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 08. 10. 14:10

Az elmúlt egy évben nagyot ugrott az online vásárlók aránya a KutatóCentrum idei E-Shopping Report felmérése szerint.

Míg a kutatássorozat 2010-es adatai szerint a rendszeres internetezőknek csupán 48 százaléka vásárolt egy év alatt legalább egyszer a világhálón, addig 2011-re ez az arány 61 százalékra nőtt.

„A vásárlási kedv növekedése elsősorban a közösségi vételt kínáló oldalak térhódításának köszönhető, amelyek az elmúlt hónapokban egyre nagyobb népszerűségre tettek szert” – mondta el Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projektmenedzsere.

A felmérés szerint leginkább a 18–24 évesek és a nők használták az elmúlt 12 hónapban vásárlásra az internetet – írja a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink