Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
A kutatási tagozat célja, hogy népszerűsítse a minőségi piackutatás alapelveit, és a rendelkezésre álló szakmapolitikai eszközökkel érvényt szerezzen alkalmazásuknak a piackutatási iparág kutatói és megrendelői oldalán egyaránt.
A Tagozat alapítói valamennyien részt vettek abban a műhelymunkában, amelyben a Professzionális Piackutatók Társaságának (PPT) keretei között elkészült a piackutató szakmára kidolgozott ISO 2052 nemzetközi szabvány magyarországi honosítása és ehhez kapcsolódóan a „PPT minőség” elnevezésű szigorított szakmai kritériumrendszer.
A tanúsítványokat megszerző négy alapító ezzel harmonizálta tevékenységét a piackutatás egész folyamatára kiterjedően az ajánlattételtől kezdve a teljesítésig a P&P, a CATI, a CAPI, a CAWI módszerrel végzett közvélemény- és piackutatásokban, valamint a kvalitatív vizsgálatokban és a műszeres nézettségmérésben. E szabványok alapelveinek következetes érvényesítése egyaránt védi a piackutatási szolgáltatók és a felhasználói-megrendelői oldal érdekeit.
„Szövetségünk nyitott a változások iránt, különösen azokon a területeken, amelyekre eddig kevés figyelmet szenteltünk, és a piackutatás ezek közé tartozik. Bízom abban, hogy az MRSZ új tagozata hatékonyan szolgálja az alapítók minőségi piackutatás iránti elköteleződését” – mondta Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A tagozat vezetője Vörös Csilla (AGB Nielsen).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes termékek felé tolódik el
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >