Kutatás a női fogyasztókról a Nőnapon
Szívesebben és nagyobb türelemmel vásárolnak a hölgyek, megéri számukra külön design-t készíteni.
A nők számára a vásárlás többet jelent a szükséges termékek
beszerzésénél – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet nőnapra időzített
kutatásában. A nők csupán 16 százaléka vásárol úgy, hogy csak leemel a polcról
valamit, és már megy is tovább, ellenben minden harmadik hölgy szívesen időzik
az üzletekben és szeret kirakatokat nézegetni.
A 40-49 éves korosztályba tartozó nők tüzetesen átnézik a
kereskedelmi láncok szórólapjait, és hajlandók többet utazni azért, hogy az
elvárásaiknak megfelelő üzletben vásárolhassanak. A kifejezetten nőknek szánt
termékek ma már a kereskedelem valamennyi ágában megjelentek, az élelmiszerboltok
italospolcain az úgynevezett nőies italok, vagyis az édes likőrök, pezsgők és
egyéb kontyalávalók, a dohányboltokban a vékony szálú cigaretták jelzik, hogy
érdemes a különleges igényeket figyelembe venniük a gyártóknak is.
A nőknek szánt cigaretták dobozán virágok, sejtelmes motívumok jelennek meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >