Kutatás a női fogyasztókról a Nőnapon
Szívesebben és nagyobb türelemmel vásárolnak a hölgyek, megéri számukra külön design-t készíteni.
A nők számára a vásárlás többet jelent a szükséges termékek
beszerzésénél – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet nőnapra időzített
kutatásában. A nők csupán 16 százaléka vásárol úgy, hogy csak leemel a polcról
valamit, és már megy is tovább, ellenben minden harmadik hölgy szívesen időzik
az üzletekben és szeret kirakatokat nézegetni.
A 40-49 éves korosztályba tartozó nők tüzetesen átnézik a
kereskedelmi láncok szórólapjait, és hajlandók többet utazni azért, hogy az
elvárásaiknak megfelelő üzletben vásárolhassanak. A kifejezetten nőknek szánt
termékek ma már a kereskedelem valamennyi ágában megjelentek, az élelmiszerboltok
italospolcain az úgynevezett nőies italok, vagyis az édes likőrök, pezsgők és
egyéb kontyalávalók, a dohányboltokban a vékony szálú cigaretták jelzik, hogy
érdemes a különleges igényeket figyelembe venniük a gyártóknak is.
A nőknek szánt cigaretták dobozán virágok, sejtelmes motívumok jelennek meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >