Kurucz Péter a Brandbank Hungary Kft. country managere
Az angliai székhelyű cég itteni leányvállalatának vezetőjének feladata a cég teljes értékesítési tevékenységének felügyelete, szakmai koordinálása, helyi értékesítési stratégiának kialakítása, illetve ő felel az ügyfelekkel történő kereskedelmi kapcsolattartásért, üzletfejlesztésért.
A szakember ezt megelőzően közel egy évtizedig dolgozott informatikai cégek kereskedelmi területein különböző vezetői munkakörökben, hat évig vezette a Siemens integrált telekommunikációs szolgáltatások üzletágát, majd egy informatikai kockázati tőkealap befektetési igazgatója volt. Az utóbbi 5 évben a GS1 Magyarország vezető szakértőjeként az EPC, RFID területtel illetve a fogyasztói (B2C) és mobilecom területtel foglalkozott. Kurucz Péter (39) egyetemi diplomáját a Szent István Egyetemen szerezte, angolul és németül kiválóan beszél, szabadidejében kedveli a focit és a kettlebellt.
A Brandbank világelső a digitális információk kezelésének terén. A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez. A Brandbank jelenleg több mint 6000 szállító, több mint 300 ezer termék adatait kezeli. Eddig több mint 1 millió fényképet készítettek különféle termékekről professzionális stúdióban. A Brandbank megjelenése Magyarországon a szakértelem és a tapasztalatok új szintjét biztosítja az online kereskedelem területén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >