KÜR Klub: segítség a bizalomépítéshez
A rendkívül erős reklámzajban nagyon nehéz dolguk van azoknak a kkv-knak, amelyek szeretnék magukra felhívni a vásárlók figyelmét. Nehéz kitűnni a konkurensek közül, új vevőket találni, sőt a régieket megtartani is.
A Kapcsolatépítő Üzleti Randi (KÜR) Klub által április végén elindított Kézfogás Program a tudatos bizalomépítésre, az értékek és előnyök korrekt kommunikálására helyezi a hangsúlyt.
A programra jelentkező több száz cégnek tizenöt szakmai mentor segít hasznos szempontokkal, ötletekkel abban, hogyan építhet tartós, bizalmon alapuló üzletet online, illetve személyes kapcsolatai révén
Több cégvezető szerint sikeresek azok, akik különös figyelemmel ápolják kapcsolataikat a vevőikkel. Az ügyfelek általában értékelik ezt a gondoskodást, és bizalmukkal ajándékozzák meg, sőt tovább ajánlják az ilyen vállalkozást. Ez jobb, mint bármilyen zseniálisan megszerkesztett reklám.
A KÜR Klub 24 iparág gyártó, kereskedő cégeinek biztosít lehetőséget arra, hogy megismerjék egymást, irányított tárgyalásokat bonyolíthassanak, és gyümölcsöző üzleti partnerségeket alakítsanak ki. A Kézfogás Programhoz már több száz vállalkozás csatlakozott. A félidejénél tartó program első felében több mint hatvanoldalas szakmai anyagot kaphattak kézhez a vállalkozók. Ennek segítségével megtanulhatják, hogyan építsenek bizalmat online, illetve a személyes kapcsolatokon keresztül, és miként szerezhetnek üzleti partnereket – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >