KÜR Klub: segítség a bizalomépítéshez
A rendkívül erős reklámzajban nagyon nehéz dolguk van azoknak a kkv-knak, amelyek szeretnék magukra felhívni a vásárlók figyelmét. Nehéz kitűnni a konkurensek közül, új vevőket találni, sőt a régieket megtartani is.
A Kapcsolatépítő Üzleti Randi (KÜR) Klub által április végén elindított Kézfogás Program a tudatos bizalomépítésre, az értékek és előnyök korrekt kommunikálására helyezi a hangsúlyt.
A programra jelentkező több száz cégnek tizenöt szakmai mentor segít hasznos szempontokkal, ötletekkel abban, hogyan építhet tartós, bizalmon alapuló üzletet online, illetve személyes kapcsolatai révén
Több cégvezető szerint sikeresek azok, akik különös figyelemmel ápolják kapcsolataikat a vevőikkel. Az ügyfelek általában értékelik ezt a gondoskodást, és bizalmukkal ajándékozzák meg, sőt tovább ajánlják az ilyen vállalkozást. Ez jobb, mint bármilyen zseniálisan megszerkesztett reklám.
A KÜR Klub 24 iparág gyártó, kereskedő cégeinek biztosít lehetőséget arra, hogy megismerjék egymást, irányított tárgyalásokat bonyolíthassanak, és gyümölcsöző üzleti partnerségeket alakítsanak ki. A Kézfogás Programhoz már több száz vállalkozás csatlakozott. A félidejénél tartó program első felében több mint hatvanoldalas szakmai anyagot kaphattak kézhez a vállalkozók. Ennek segítségével megtanulhatják, hogyan építsenek bizalmat online, illetve a személyes kapcsolatokon keresztül, és miként szerezhetnek üzleti partnereket – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >