KÜR Klub: segítség a bizalomépítéshez
A rendkívül erős reklámzajban nagyon nehéz dolguk van azoknak a kkv-knak, amelyek szeretnék magukra felhívni a vásárlók figyelmét. Nehéz kitűnni a konkurensek közül, új vevőket találni, sőt a régieket megtartani is.
A Kapcsolatépítő Üzleti Randi (KÜR) Klub által április végén elindított Kézfogás Program a tudatos bizalomépítésre, az értékek és előnyök korrekt kommunikálására helyezi a hangsúlyt.
A programra jelentkező több száz cégnek tizenöt szakmai mentor segít hasznos szempontokkal, ötletekkel abban, hogyan építhet tartós, bizalmon alapuló üzletet online, illetve személyes kapcsolatai révén
Több cégvezető szerint sikeresek azok, akik különös figyelemmel ápolják kapcsolataikat a vevőikkel. Az ügyfelek általában értékelik ezt a gondoskodást, és bizalmukkal ajándékozzák meg, sőt tovább ajánlják az ilyen vállalkozást. Ez jobb, mint bármilyen zseniálisan megszerkesztett reklám.
A KÜR Klub 24 iparág gyártó, kereskedő cégeinek biztosít lehetőséget arra, hogy megismerjék egymást, irányított tárgyalásokat bonyolíthassanak, és gyümölcsöző üzleti partnerségeket alakítsanak ki. A Kézfogás Programhoz már több száz vállalkozás csatlakozott. A félidejénél tartó program első felében több mint hatvanoldalas szakmai anyagot kaphattak kézhez a vállalkozók. Ennek segítségével megtanulhatják, hogyan építsenek bizalmat online, illetve a személyes kapcsolatokon keresztül, és miként szerezhetnek üzleti partnereket – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >