Kupakokon buzdít újrahasznosításra a Coca-Cola
A Coca-Cola Magyarország a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít, melynek részeként valamennyi üdítőitalunk kupakját lecseréljük: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezünk el a záróelemeken.
A cég műanyag palackjai ma már 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről évre növelik a palackokban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék. Ezt 2030-ig 50 százalékra kívánják növelni. Emellett folyamatosan csökkentik a felhasznált műanyag mennyiségét: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyagot használnak fel a palackok előállítására. //
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Nehezen újrahasznosítható hulladékok: megoldások születőben, de még messze a cél
Bár egyre több hulladéktípus válik újrahasznosíthatóvá, számos anyag feldolgozása továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >NAV: kivontak a forgalomból több tonna zöldséget, amit rovarölő mellett szállítottak
Több tonnányi zöldséget vontak ki a forgalomból, mert rovarölő szert…
Tovább olvasom >