A külső nem minden: másodosztályú zöldség-gyümölcs termés átvételével támogatja a magyar gazdákat a Penny Market
„Minket is lehet szeretni” – mondják a girbegurba zöldségek a Penny Market plakátján. A diszkontlánc ugyanis hamarosan a nem szabványos méretű, formájú zöldségeket és gyümölcsöket is átveszi a magyar gazdáktól, és kedvező áron kínálja vásárlóinak. Ez persze nem jelenti azt, hogy ezek a termékek ne lennének kiváló minőségűek, csupán külsejük miatt olcsóbban juthatunk hozzájuk, ráadásul a hazai termelőket is támogathatjuk a megvásárlásukkal.
Kicsi, megnyomódott, girbegurba? Az utóbbi években tapasztalható extrém időjárásnak köszönhetően sajnos gyakran szembesülnek azzal a gazdák, hogy a termés nem feltétlenül lesz első osztályú, már ami a termékek külsejét illeti. Pedig az első pillantásra nem tökéletes zöldségek vagy gyümölcsök ugyanolyan finomak és táplálóak lehetnek, mint a szabványoknak megfelelő darabok. Tény, hogy a túl sok vagy túl kevés csapadék, illetve a végletes hőmérséklet jó párszor okozott már kellemetlen meglepetést, aminek gyakran a nem tökéletes termés az eredménye.
„Fontos hangsúlyozni, hogy a nem első osztályú zöldségeknek és gyümölcsöknek is ugyanolyan magas a beltartalmi értéke” – mondta a növénytermesztéssel foglalkozó gazda, Molnár János. „Nagyon örülünk, hogy a Penny felismerte ezt, és segít jó áron eljuttatni az egyébként ugyanolyan tápláló zöldségeket és gyümölcsöket a vásárlóknak”.
A Penny jól tudja, hogy ha a gazdák nem tudják eladni a terményüket, az akár komoly gazdasági, szociális és ökológiai problémákat is okozhat, ezért kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy segítse őket.
„A magyar gazdaságnak stabil bevételre van szüksége annak érdekében, hogy fejlődhessen. Ezért is döntöttünk úgy, hogy átvesszük a másodosztályba sorolt, girbegurba zöldségeket és gyümölcsöket is a gazdáktól elsőként a magyarországi diszkontláncok közül. Így nemcsak támogatjuk őket a fenntartható gazdálkodásban, de egyúttal a munkahelymegőrzéshez és -teremtéshez is hozzájárulunk Magyarországon” – fogalmazott Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezetője.
Emellett hangsúlyozta: természetesen továbbra is kiemelt cél, hogy a Penny magas beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket biztosítson a vásárlói számára.
Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár elismerően nyilatkozott a Penny lépéséről:
„A magyar gazdaság és a munkahelyteremtés szempontjából kivételes kezdeményezésről van szó. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon vonzó piaci környezetet tudunk teremteni azoknak az áruházláncoknak, amelyek szívükön viselik a hazai gazdák sorsát”.
A nem első osztályú, de jó minőségű, kiváló áron beszerezhető árut, mely április elejétől jut el a Penny minden üzletének polcaira, külön jelölni és hirdetni fogják, így bárki könnyen megtalálhatja majd ezeket.
Kóstolják meg önök is, és győződjenek meg róla: „Minket is lehet szeretni!”
Kapcsolódó cikkeink
40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >