Különleges minőségű élelmiszerekkel szélesíti a SPAR saját márkatermék választékát
SPAR PREMIUM néven 2011. november 24-től új termékcsalád került bevezetésre a SPAR csoport áruházaiban. A magyar gyártású és határainkon túlról származó több mint hatvan, kiváló minőségű élelmiszer, sokszor évszázados tapasztalat alapján különleges kézműves technikával, vagy a legkorszerűbb, kíméletes technológiákkal, gondos, hozzáértő módon készül. Az új SPAR PREMIUM márka-család reklámarca Pierce Brosnan, a világhírű filmsztár.
A több mint hatvan termék egy része magyar vállalkozások által készített különleges élvezeti értékű élelmiszer. A magyar gasztronómia egyik jelképének számító, eredetvédett „szegedi fűszerpaprika-termő tájkörzetben” (Csongrád és Békés megye meghatározott részein) termesztett fűszerpaprika feldolgozása során régi hagyományokat ötvöznek a korszerű technológiákkal, hogy a termék a lehető legjobb minőségben kerüljön a fogyasztókhoz. A kecskesajt válogatás alapanyaga, a kecsketej, néhány kilométerre, az UNESCO által 1979-ben bioszféra-rezervátummá nyilvánított Kiskunsági Nemzeti Park ölelésében elhelyezkedő kecskefarmról, az Európai Unió által létrehozott Natura 2000 területről származik. A SPAR PREMIUM lekvárok gondos és szakszerű gyümölcstermesztéssel és –feldolgozással érik el a kiváló minőséget, így a mai fogyasztók is élvezhetik a régi idők házias ízeit. A lekvárok készítéséhez saját ültetvényről származó, illetve őstermelőktől felvásárolt, ellenőrzött minőségű gyümölcsöt használnak fel. A penyigei szilva Szatmár-Beregből, az ízletes kajszi Zemplénből a Hernád völgyéből, a birs Tarpáról, a csipkebogyó pedig a Tisza árteréről származik. A SPAR PREMIUM bejgliket is első osztályú alapanyagokból, hagyományos módon, kézműves cukrászipari technológiával állítják elő.
A termékcsalád határon túlról érkező tagjai között olyan finomságok találhatók, mint pl. a Bregenzi erdő-menti sajtüzemből származó Bergkäse sajt, a különleges olasz gyártási módszerrel készült olivaolaj, eredetvédett balzsamecet és bivalymozzarella, vagy az óriásgarnéla.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >