Különleges elismerés: megbízhatósági díjat nyert a dm
Bisnode Megbízhatósági Díjat vehetett át a dm nemrégiben a Figyelő TOP200 2019 kiadvány bemutató gáláján. Magyarország piacvezető vállalatának teljesítményét mennyiségi és minőségi mutatók alapján értékelték. A díj jól mutatja, hogy a vállalat hosszú távon, felelősen gondolkodik, s eszerint alakítja vállalati stratégiáját.
A Figyelő hetilap több mint 20 éve állítja össze a legnagyobb vállalkozások rangsorát. Az Figyelő TOP200 Magyarország Legnagyobb cégei 2019 évkönyv a hazai legnagyobb és a leggyorsabban növekvő vállalkozásait állítja sorrendbe a Bisnode tanácsadó adataira támaszkodva. Hagyományosan a kiadványt bemutató gálán adtak át a szerkesztőség által felkért zsűri ajánlásával szakmai díjakat, a Bisnode Megbízhatósági Díjat idén a dm Kft. nyerte el. Az elismerést Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető vette át a gálán.
A megbízhatóság díj alapja a Bisnode üzleti információkat szolgáltató cég által használt, skandináv világban nagy múltra visszatekintő minősítés, amelynek révén ellenőrizhető a vállalatok korrekt magatartása. A „rating-rendszer” a mennyiségi és a minőségi információk összegyűjtése alapján az adatokat egy kockázatossági mutatószámba sűríti, amelyből kimutatható a cég mebízhatósága.
„A dm mindig is üde színfolt volt a napi fogyasztási cikkek piacán” – méltatta a grémium a vállalat tevékenységét. A német anyavállalati hátérrel működő cégcsoportnak stabil a finanszírozása, és átlag feletti a pénzügyi mutatója, stratégiája az erőteljes növekedésre, a saját márkás termékeire, az akvizíciós célpontjaira és az erőteljes online jelenlétre épül. E teljesítmények alapján ítélte oda a zsűri a díjat a vállalatnak.
A magyarországi dm fejlődése töretlen, több mint 112 milliárd forintos forgalommal zárta a 2019-es gazdasági évet, ezzel több mint 8 százalékos forgalmi növekedést ért el, a tavalyival megegyező boltszám mellett. A dm piacvezető vállalatként a számokban mérhető gazdasági eredményeken túl fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként példát mutasson környezetének. Az etikus magatartás a vásárlókkal, a munkatársakkal és a partnerekkel ápolt kapcsolatokban is tetten érhető.
A vásárlói bizalmat mi sem mutatja jobban, mint hogy az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma több mint 1 millió. A tagokkal célcsoportra szabottan kommunikál a dm a nagyobb vásárlói elégedettség érdekében, s tájékoztatja őket a vonzó pontpromóciók lehetőségéről. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos. A dm-nél a vásárló áll a középpontban, legyen szó szépségápolásról, háztartási szerekről vagy babaápolásról; széles és változatos kínálattal és a választást megkönnyítő szakkompetenciával találkozhatnak az üzletbe betérők. A dm online shopja is töretlenül fejlődik. A dm a tervezhetőségre és a tudatosságra buzdítja vásárlóit, „Mindig megéri” szlogennel jelzett tartós ár stratégiát alkalmazva vállalják, hogy minimum négy hónapon át nem emelkedik az adott termék ára. A drogéria ezzel a túlfogyasztás elkerülése mellett teszi le voksát.
Kapcsolódó cikkeink
A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >