Különleges alupalack a Coca-Colatól
A Faithless & Paranoid palack igazi partikellék, a 0,2-es Coca-Cola mellett van hely benne a kedvenc rövidital számára is, ráadásul könnyű, törhetetlen, és UV fényben világít.
A palack megalkotásakor különböző művészeti stílusok és
ágazatok találkoztak, majd forrtak össze egy teljes egésszé. A Coca-Cola
felkérésére, a Paranoid design stúdió létrehozott egy különleges vizuális
világot, aminek grafikai elemeit felhasználták a palack megtervezésekor. Az
elemekből összeállítottak egy rövid filmet, amely egy kitalált karakterről, Mr. Néant-ról szól, aki minden útjába
kerülő negatív hatást pozitívvá alakít át. A közös munkába a Faithless
is bekapcsolódott. Az együttes, a már meglévő videóklippre, egy a
hangzásvilágában tökéletesen illeszkedő zenét szerzett, ami új albumukra is
felkerült. A Faithless zenéje optimizmust és sokszínűséget sugall, ami szintén
jól visszatükrözdik az alupalack formavilágában.
A palackkal exkluzív szórakozóhelyeken és a Sziget
Fesztiválon találkozhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >