Különleges alupalack a Coca-Colatól
A Faithless & Paranoid palack igazi partikellék, a 0,2-es Coca-Cola mellett van hely benne a kedvenc rövidital számára is, ráadásul könnyű, törhetetlen, és UV fényben világít.
A palack megalkotásakor különböző művészeti stílusok és
ágazatok találkoztak, majd forrtak össze egy teljes egésszé. A Coca-Cola
felkérésére, a Paranoid design stúdió létrehozott egy különleges vizuális
világot, aminek grafikai elemeit felhasználták a palack megtervezésekor. Az
elemekből összeállítottak egy rövid filmet, amely egy kitalált karakterről, Mr. Néant-ról szól, aki minden útjába
kerülő negatív hatást pozitívvá alakít át. A közös munkába a Faithless
is bekapcsolódott. Az együttes, a már meglévő videóklippre, egy a
hangzásvilágában tökéletesen illeszkedő zenét szerzett, ami új albumukra is
felkerült. A Faithless zenéje optimizmust és sokszínűséget sugall, ami szintén
jól visszatükrözdik az alupalack formavilágában.
A palackkal exkluzív szórakozóhelyeken és a Sziget
Fesztiválon találkozhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >