Különleges alupalack a Coca-Colatól
A Faithless & Paranoid palack igazi partikellék, a 0,2-es Coca-Cola mellett van hely benne a kedvenc rövidital számára is, ráadásul könnyű, törhetetlen, és UV fényben világít.
A palack megalkotásakor különböző művészeti stílusok és
ágazatok találkoztak, majd forrtak össze egy teljes egésszé. A Coca-Cola
felkérésére, a Paranoid design stúdió létrehozott egy különleges vizuális
világot, aminek grafikai elemeit felhasználták a palack megtervezésekor. Az
elemekből összeállítottak egy rövid filmet, amely egy kitalált karakterről, Mr. Néant-ról szól, aki minden útjába
kerülő negatív hatást pozitívvá alakít át. A közös munkába a Faithless
is bekapcsolódott. Az együttes, a már meglévő videóklippre, egy a
hangzásvilágában tökéletesen illeszkedő zenét szerzett, ami új albumukra is
felkerült. A Faithless zenéje optimizmust és sokszínűséget sugall, ami szintén
jól visszatükrözdik az alupalack formavilágában.
A palackkal exkluzív szórakozóhelyeken és a Sziget
Fesztiválon találkozhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >