Különleges aludobozgyűjtő kampányt indított a HELL
Októberben Budapest több villamosmegállója is átalakul, mégpedig egy számlálóval ellátott speciális doboz-visszagyűjtő ponttá, ezzel irányítva a figyelmet a megfelelő helyre kidobott alumíniumdobozok előnyös tulajdonságaira. Az összepréselve bedobott dobozok ráadásul jó célt is szolgálnak, hiszen az így kidobott aludobozok alapján a cégcsoport kerékpárokat adományoz az Igazgyöngy Alapítvány számára.

Az Igazgyöngy Alapítványt támogatják
Mihály Eszter, a cégcsoport CSR menedzsere a kampánynyitó sajtótájékoztatón elmondta, hogy a termékek csomagolása jár a legnagyobb környezeti terheléssel. Éppen ezért kiválasztottak egy olyan újrahasznosítható aludobozt, amit alapanyagként megint fel tudnak használni a nemrég megépült dobozgyárban. A begyűjtött dobozokat egy németországi újrafeldolgozással foglalkozó céghez küldik ki, amiből alutekercseket készítenek, és ebből 60 napon belül újból dobozok lesznek a cég zöldenergiával működő gyárában.
A Hello Alu gyűjtőpontot három, forgalmas 4-6-os villamosmegállóban, a Corvin negyed, Harminckettesek tere és Király utcai megállójában lehet megtalálni. Ezeken a pontokon lehet összepréselni és bedobni a gyűjtőbe a dobozokat. Az összegyűjtött aludobozok mennyiségét egy számláló mutatja.
Az Igazgyöngy Alapítvány kommunikációs vezetője, Marosváry Dorottya hozzátette, hogy a 23 éve működő alapítvány céljuk a gyermekszegénység és a generációs szegénység felszámolása. Jelenleg 600 gyerekkel dolgoznak a művészeti iskolájukban, ebből 450 hátrányos helyzetű. Közöttük osztják majd szét egy rajzverseny után a bicajokat.
A sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy ez most egy prototípus-kampány, és ez majd az online térben is folytatódik novemberben.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >