Különleges aludobozgyűjtő kampányt indított a HELL
Októberben Budapest több villamosmegállója is átalakul, mégpedig egy számlálóval ellátott speciális doboz-visszagyűjtő ponttá, ezzel irányítva a figyelmet a megfelelő helyre kidobott alumíniumdobozok előnyös tulajdonságaira. Az összepréselve bedobott dobozok ráadásul jó célt is szolgálnak, hiszen az így kidobott aludobozok alapján a cégcsoport kerékpárokat adományoz az Igazgyöngy Alapítvány számára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-10-03-22.16.02.png)
Az Igazgyöngy Alapítványt támogatják
Mihály Eszter, a cégcsoport CSR menedzsere a kampánynyitó sajtótájékoztatón elmondta, hogy a termékek csomagolása jár a legnagyobb környezeti terheléssel. Éppen ezért kiválasztottak egy olyan újrahasznosítható aludobozt, amit alapanyagként megint fel tudnak használni a nemrég megépült dobozgyárban. A begyűjtött dobozokat egy németországi újrafeldolgozással foglalkozó céghez küldik ki, amiből alutekercseket készítenek, és ebből 60 napon belül újból dobozok lesznek a cég zöldenergiával működő gyárában.
A Hello Alu gyűjtőpontot három, forgalmas 4-6-os villamosmegállóban, a Corvin negyed, Harminckettesek tere és Király utcai megállójában lehet megtalálni. Ezeken a pontokon lehet összepréselni és bedobni a gyűjtőbe a dobozokat. Az összegyűjtött aludobozok mennyiségét egy számláló mutatja.
Az Igazgyöngy Alapítvány kommunikációs vezetője, Marosváry Dorottya hozzátette, hogy a 23 éve működő alapítvány céljuk a gyermekszegénység és a generációs szegénység felszámolása. Jelenleg 600 gyerekkel dolgoznak a művészeti iskolájukban, ebből 450 hátrányos helyzetű. Közöttük osztják majd szét egy rajzverseny után a bicajokat.
A sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy ez most egy prototípus-kampány, és ez majd az online térben is folytatódik novemberben.
Kapcsolódó cikkeink
Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházása
Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forint értékű kapacitásbővítő…
Tovább olvasom >1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >