Különleges aludobozgyűjtő kampányt indított a HELL
Októberben Budapest több villamosmegállója is átalakul, mégpedig egy számlálóval ellátott speciális doboz-visszagyűjtő ponttá, ezzel irányítva a figyelmet a megfelelő helyre kidobott alumíniumdobozok előnyös tulajdonságaira. Az összepréselve bedobott dobozok ráadásul jó célt is szolgálnak, hiszen az így kidobott aludobozok alapján a cégcsoport kerékpárokat adományoz az Igazgyöngy Alapítvány számára.
Mihály Eszter, a cégcsoport CSR menedzsere a kampánynyitó sajtótájékoztatón elmondta, hogy a termékek csomagolása jár a legnagyobb környezeti terheléssel. Éppen ezért kiválasztottak egy olyan újrahasznosítható aludobozt, amit alapanyagként megint fel tudnak használni a nemrég megépült dobozgyárban. A begyűjtött dobozokat egy németországi újrafeldolgozással foglalkozó céghez küldik ki, amiből alutekercseket készítenek, és ebből 60 napon belül újból dobozok lesznek a cég zöldenergiával működő gyárában.
A Hello Alu gyűjtőpontot három, forgalmas 4-6-os villamosmegállóban, a Corvin negyed, Harminckettesek tere és Király utcai megállójában lehet megtalálni. Ezeken a pontokon lehet összepréselni és bedobni a gyűjtőbe a dobozokat. Az összegyűjtött aludobozok mennyiségét egy számláló mutatja.
Az Igazgyöngy Alapítvány kommunikációs vezetője, Marosváry Dorottya hozzátette, hogy a 23 éve működő alapítvány céljuk a gyermekszegénység és a generációs szegénység felszámolása. Jelenleg 600 gyerekkel dolgoznak a művészeti iskolájukban, ebből 450 hátrányos helyzetű. Közöttük osztják majd szét egy rajzverseny után a bicajokat.
A sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy ez most egy prototípus-kampány, és ez majd az online térben is folytatódik novemberben.
Kapcsolódó cikkeink
Egyetlen jó döntéssel ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban
Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >