Különféle vállalati szektorok számára fejlesztett speciális digitális kijelzőket az LG
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között, a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatta be legújabb digitális kijelzőinnovációit. Az LG „Testreszabott megoldások, optimalizált növekedés” témájú kiállítási standja a kiskereskedelmi, vállalati, oktatási, közlekedési és vendéglátóipari felhasználásra szánt kijelzőket szektorokra bontott zónákban mutatta be. A kiállított kijelző-megoldások a vállalat legkorszerűbb technológiáit vonultatták fel, amelyeket a különféle kereskedelmi szektorok egyéni igényei szerint fejlesztettek, és amelyek fókuszában a vásárlói élmény áll.
Egyszerre vizuális és térbeli élmény: mozgó LED kijelzők mesterséges intelligenciával
Az ISE kiállítás látogatóinak figyelmét egyből megragadták az LG gigantikus, „alakváltó” ún. Kinetic LED kijelzői. A vállalat kiállítási standjának bejáratánál elhelyezett mozgó LED-installáció a legmodernebb AI-technológiával nyűgözte le és szórakoztatta az érdeklődőket. A 88 összekapcsolt LED-panelből álló lenyűgöző képernyő több mint 7 méteres szélességével és 4 méteres magasságával káprázatos hatást keltett. A kijelzők és tükrök kombinációjából álló kocka alakú modulok horizontálisan 360 fokban forogtak, így adva dinamikus hatást az egyedülálló LED installációnak.
Az LG standjának látogatói a mesterséges intelligencia által vezérelt „képátalakítás” élményét is megtapasztalhatták a Kinetic LED installáción. Miután okostelefonjukkal készítettek egy fotót, és a megadott QR-kód beolvasásával feltöltötték azt, az LG generatív AI technológiája egy látványos Pop Art-stílusú képpé alakította át. Az így elkészült alkotás megjelent a Kinetic Led kijelzőn, így a látogatók saját tartalmukkal is részesei lehettek a látványos installációnak. Ezt az interaktív és szórakoztató funkciót az LG és Kinetic technológiai partnere, az Easywith fejlesztette, hogy egy olyan egyedi és interaktív hirdetési megoldást kínáljon, amely közvetlen részvételre hívja a közönséget.
A lenyűgöző Kinetic LED installáció mellett az LG számos fejlett technológiát is bemutatott a kiállításon, amelyeket hazai (dél-koreai) és globális partnereivel együttműködve fejlesztett ki. A vállalat kulcsfontosságú partnerei között van a Triplet, egy AI-vezérelt vásárlói viselkedést elemző vállalat; a Kokomo 24/7, egy iskolai beléptetési és vészhelyzeti megoldásokra szakosodott cég; valamint olyan vállalatok is, mint a műsorszóró berendezések és a virtuális produkció területén piacvezető Megapixel VR, Mo-Sys Engineering és Brompton Technology. Az LG a vállalati videokonferencia-megoldásokat kínáló Logitech, Cisco és Crestron cégekkel, valamint a vállalati kijelzők tartalomkezelési megoldásaira szakosodott BrightSign-nal is együtt dolgozott azon, hogy bemutassa a közös fejlesztéseknek köszönhető legújabb innovációkat a kiállításon.
Ultranagy felbontású LG MAGNIT Micro LED kijelzők
Az LG továbbfejlesztette elismert LG MAGNIT micro LED kijelzőit is, hogy a telepítés még könnyebb, a tartalmi lehetőségek még változatosabbak, az energiahatékonyság pedig még jobb legyen. Az új kialakításnak köszönhetően a kijelzőket telepítő szakemberek mostantól a kijelző hátuljáról állíthatják be a LED-modulok közötti távolságokat; ez a feladat a korábbi modellek esetében csak elölről volt elvégezhető. Emellett az új kijelzők tartalomvezérlőkkel való kompatibilitása is javult a mindig optimális színek és képminőség érdekében. Energiafogyasztásuk ráadásul akár 98 százalékkal is alacsonyabb a korábbi modellekhez képest. Az LG legújabb micro LED innovációit, köztük a legújabb MAGNIT megoldásokat az ún. LED Tech zónában állítította ki a vállalat.
Nagy fényerejű kültéri kijelzők elszíneződés nélkül
Az LG a 2025-ös ISE kiállításon bemutatta saját Anti-Discoloration™ (elszíneződésgátló) technológiával felszerelt, nagy fényerejű kültéri kijelzőit, amelyek segítséget nyújtanak a kijelzőket érő közvetlen napfény hatására gyakran kialakuló besárgulás ellen.
2024-ben az LG elszíneződésgátló technológiája lett az első olyan megoldás, amely a kültéri kijelzők kategóriájában megkapta a világszerte elismert szabványügyi és tesztelő szervezet, az Underwriters Laboratories (UL) tanúsítványát. Azért, hogy a kiállításon látványosan is bemutassa ezeket a speciális védelemmel ellátott kültéri kijelzőket, az LG több szimulált kültéri környezetet is kialakított a standján – például egy buszmegállót, egy sportstadiont és egy drive-thru éttermet is.
Kiskereskedelmi kijelzőmegoldások a testreszabható kioszkoktól a tűzálló képernyőkig
Az LG standjának kiskereskedelmi zónájában a látogatók a kifejezetten ezekre a környezetekre szabott megoldások átfogó választékát ismerhetik meg. A kiállított megoldások között szerepeltek az LG sokoldalú és könnyen telepíthető második generációs moduláris kioszkjai, valamint három olyan digitális kijelző (US5P, UV5N és UP5Q modellek), melyek burkolatai a szigorú nemzetközi tűzvédelmi szabványoknak – az Egyesült Királyságban a BS476, az EU-ban az EN13501-1 szabványnak – is megfelelnek.
A kiállítási standon az oktatási és céges használatra szánt LG CreateBoard megoldások teljes választékát, valamint a vállalat kereskedelmi kijelzőinek kényelmes, központosított kezelésére és üzemeltetésére szolgáló online platformot, az LG Business Cloudot is megismerhették a látogatók.
„Az LG elkötelezett amellett, hogy a különböző üzleti környezetek speciális igényeihez igazodó kereskedelmi kijelzőmegoldásokat kínáljon”
– mondta Park Hyoung-sei, az LG média és szórakoztatóelektronika üzletágának vezetője.
„A B2B piac vezető márkájaként célunk, hogy olyan innovatív megoldásokat nyújtsunk, amelyek növelik a kereskedelmi, nyilvános és oktatási terek értékét, miközben új ügyfélélményeket kínálnak, illetve támogatják a vállalatok növekedését és sikerét.”
Kapcsolódó cikkeink
Google Cast kompatibilis szállodai tévéket mutat be az LG az ISE szakkiállításon
Az LG Electronics (LG) a 2025-ös Integrated Systems Europe (ISE)…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >