Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
A Coca-Cola HBC és a Lavazza bejelentette, hogy a két vállalat közötti partnerség hivatalosan 2019. október 31-én ér véget. Mindkét cég elkötelezett amellett, hogy a hátralévő időszakban ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa a vevőpartnereknek, és maradéktalanul betartsa szerződéses kötelezettségeit.
– A kávé a jövőben is fontos szerepet fog betölteni vállalati stratégiánk megvalósításában. Ennek ellenére úgy gondoltuk, hogy ez a legmegfelelőbb pillanat arra, hogy az útjaink különváljanak, és mindketten új, másfajta partnerségek után nézzünk – mondta Prodromos Nikolaidis, a Coca-Cola HBC kávé üzletágának csoportszintű vezetője.
Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebbé tesszük üzleti tevékenységünket, és a korábbiaknál még közvetlenebb módon fogjuk megszólítani a fogyasztókat.” //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >