Külföldön is terjeszkedik a Levendula Kézműves Fagylaltozó
Külföldön is terjeszkedne a kézműves fagylaltokat gyártó Levendula Kézműves Fagylaltozó.
A cég franchise hálózata az idén már 20 üzletből áll, ebből hatot saját maguk üzemeltetnek, jövőre pedig a tervek szerint 5 újabb üzlettel bővülnének. Brunner Zsolt, a Levendula Kézműves Fagylaltozó egyik alapítója az MTI-vel azt közölte, hogy terveik szerint a közeljövőben egy vagy két üzletet nyitnak Ausztriában. Ennek előkészítésére már úgynevezett mobil egységekkel tesztelték az osztrák piacot.
A fagylaltozó 2012-ben családi vállalkozásként indult, az első üzletet Budapesten nyitották. A cég franchise hálózata 2014-ben kezdte meg a működését.
A Levendula Kézműves Fagylaltozóhoz tartozó üzletek kínálatában több mint 100 fajta kézműves fagylalt szerepel, amelyek mesterséges adalékanyagok hozzáadása nélkül, kizárólag minőségi alapanyagokból, kézzel készülnek. A vállalkozás franchise koncepciója a fagylaltról szól, azonban vannak olyan üzletek, amelyek télen bezárnak, illetve némileg átalakulnak, ugyanis a nyári fagylaltokat a téli időszakban kézműves bonbonok, táblás csokoládék, valamint forró csokoládés italok váltják fel a kínálatban.
Szezonálisan a fagylaltozó hálózat közel 150 embert foglalkoztat, a cég növekedésével minden évben bővítik a létszámot. A cég kiskereskedelmi árbevétele az idén várhatóan meghaladja a 450 millió forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >Dinamikusan terjeszkedik a Wizz Air
A Wizz Air ambiciózus terjeszkedési tervei között szerepel, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >