Az amerikai krimikből is tudjuk, hogy ha csöngetnek, jobb előbb kinézni a kukucskáló nyíláson, ki jött. A Saatchi & Saatchi reklámügynökség perui irodájának erre a szokásra építő reklámanyaga rangos nemzetközi díjat nyert Cannes-ban.
A Papa Johns Pizza képünkön látható, ajtóra ragasztható szellemes hirdetése ezerszázalékosan kötődik a termékhez, és tipikusan az az üzenethordozó, amiről beszélnek is a potenciális vásárlók. Briliáns ötlet.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >