Az amerikai krimikből is tudjuk, hogy ha csöngetnek, jobb előbb kinézni a kukucskáló nyíláson, ki jött. A Saatchi & Saatchi reklámügynökség perui irodájának erre a szokásra építő reklámanyaga rangos nemzetközi díjat nyert Cannes-ban.
A Papa Johns Pizza képünkön látható, ajtóra ragasztható szellemes hirdetése ezerszázalékosan kötődik a termékhez, és tipikusan az az üzenethordozó, amiről beszélnek is a potenciális vásárlók. Briliáns ötlet.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >