Kritizálják a Tesco adományozási technikáját Nagy-Britanniában
A hipermarket óriás arra buzdítja vásárlóit, hogy az üzletekben működő ATM-ből vegyen fel pénzt, mert a cég minden egyes tranzakció után fix összeget adományoz a rákbetegek kezelését támogató Marie Curie alapítványnak.
A kritikusok szerint a Tesco
tranzakciónként csak egy nyolcvanad penny-t juttat az
alapítványnak, ami kérdésessé
teszi, hogy egyáltalán össze gyűlik-e annyi pénz,
amivel érdemben lehet segíteni a beteg embereknek.
A
Tesco álláspontja szerint a február végéig
tartó promóció akár 30 ezer fontot is
hozhat az alapítványnak, mert a heti 15 millió
Tesco vásárló gyakran használja a
pénzautomatákat. A szóvivő megjegyezte, olyan
összegről van szó, amit az akció hiányában
nem kaphatna meg az alapítvány, így inkább
örülni kellene neki, mintsem támadást
indítani az áruház ellen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >