Kritizálják a Tesco adományozási technikáját Nagy-Britanniában
A hipermarket óriás arra buzdítja vásárlóit, hogy az üzletekben működő ATM-ből vegyen fel pénzt, mert a cég minden egyes tranzakció után fix összeget adományoz a rákbetegek kezelését támogató Marie Curie alapítványnak.
A kritikusok szerint a Tesco
tranzakciónként csak egy nyolcvanad penny-t juttat az
alapítványnak, ami kérdésessé
teszi, hogy egyáltalán össze gyűlik-e annyi pénz,
amivel érdemben lehet segíteni a beteg embereknek.
A
Tesco álláspontja szerint a február végéig
tartó promóció akár 30 ezer fontot is
hozhat az alapítványnak, mert a heti 15 millió
Tesco vásárló gyakran használja a
pénzautomatákat. A szóvivő megjegyezte, olyan
összegről van szó, amit az akció hiányában
nem kaphatna meg az alapítvány, így inkább
örülni kellene neki, mintsem támadást
indítani az áruház ellen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >