Kritizálják a Tesco adományozási technikáját Nagy-Britanniában
A hipermarket óriás arra buzdítja vásárlóit, hogy az üzletekben működő ATM-ből vegyen fel pénzt, mert a cég minden egyes tranzakció után fix összeget adományoz a rákbetegek kezelését támogató Marie Curie alapítványnak.
A kritikusok szerint a Tesco
tranzakciónként csak egy nyolcvanad penny-t juttat az
alapítványnak, ami kérdésessé
teszi, hogy egyáltalán össze gyűlik-e annyi pénz,
amivel érdemben lehet segíteni a beteg embereknek.
A
Tesco álláspontja szerint a február végéig
tartó promóció akár 30 ezer fontot is
hozhat az alapítványnak, mert a heti 15 millió
Tesco vásárló gyakran használja a
pénzautomatákat. A szóvivő megjegyezte, olyan
összegről van szó, amit az akció hiányában
nem kaphatna meg az alapítvány, így inkább
örülni kellene neki, mintsem támadást
indítani az áruház ellen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >