Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér az ALDI saját borai között
Már megérkeztek az ALDI üzleteibe az idei nyár legfrissebb borai. Az új szortimentben számos izgalmas, kiváló ár-érték arányú hazai tétel is található, köztük olyanok is, amelyeket kimondottan az áruházlánc számára készítettek.
Az ALDI 132 magyarországi áruházában egyre több hazai ismert és kedvelt pincészet tétele jelenik meg. A lánc szoros együttműködésben dolgozik a termelőkkel, és ahol lehetőség van, közvetlenül tőlük vásárol – így biztosítva a termelők számára a minél magasabb átvételi árat, a fogyasztók számára pedig a magyar termékek esetében is a kiváló ár/érték arányt.
Több bort exkluzívan az ALDI számára készítettek a pincék, amely tételek sehol máshol nem kaphatóak a magyar piacon. Ezek közé tartozik például az idei nyár egyik újdonsága, egy könnyű, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú fehér házasítás a Kristinus Borbirtokról, amelynek címkéjén a Balaton az ALDI színeiben játszik. Mindemellett csak az ALDI üzleteiben elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuveéje, melyben az Olaszrizling dominál.
A vásárlók könnyebb tájékoztatása érdekében egyes saját márkás tételeknél azonos stílusú címkével kerülnek a polcokra a magyar, illetve a nemzetközi fajták. A címke képvilága ugyanolyan lesz, csupán színárnyalatokkal különböztethetőek majd az eltérő szőlőfajták.
A cél, hogy minden vásárló a legjobb ár-érték arányú borokhoz juthasson hozzá az ALDI üzleteiben, legyen szó akár saját márkás-, akár széles körben ismert tételről. A nyár során számos kedvelt hazai pincészet tételei kerülnek be a kínálatba, és az ALDI a korábbinál több tematikus hetet szentel a magyar boroknak.
Az ALDI borkínálatának 45%-át adják a vörösborok, közel 40%-át a fehér borok és 15%-a a rozék. A borszortiment háromnegyedét adják a magyar pincészetekből származó borok.
A legolcsóbb bor palackja 379 forintba, míg a legdrágább 1499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az ALDI vásárlói a saját márkás tételek közül leginkább a kiváló ár/érték arányú borokat keresik, melyek átlagára 599-799 forint között van.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >