Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér az ALDI saját borai között
Már megérkeztek az ALDI üzleteibe az idei nyár legfrissebb borai. Az új szortimentben számos izgalmas, kiváló ár-érték arányú hazai tétel is található, köztük olyanok is, amelyeket kimondottan az áruházlánc számára készítettek.
Az ALDI 132 magyarországi áruházában egyre több hazai ismert és kedvelt pincészet tétele jelenik meg. A lánc szoros együttműködésben dolgozik a termelőkkel, és ahol lehetőség van, közvetlenül tőlük vásárol – így biztosítva a termelők számára a minél magasabb átvételi árat, a fogyasztók számára pedig a magyar termékek esetében is a kiváló ár/érték arányt.
Több bort exkluzívan az ALDI számára készítettek a pincék, amely tételek sehol máshol nem kaphatóak a magyar piacon. Ezek közé tartozik például az idei nyár egyik újdonsága, egy könnyű, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú fehér házasítás a Kristinus Borbirtokról, amelynek címkéjén a Balaton az ALDI színeiben játszik. Mindemellett csak az ALDI üzleteiben elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuveéje, melyben az Olaszrizling dominál.
A vásárlók könnyebb tájékoztatása érdekében egyes saját márkás tételeknél azonos stílusú címkével kerülnek a polcokra a magyar, illetve a nemzetközi fajták. A címke képvilága ugyanolyan lesz, csupán színárnyalatokkal különböztethetőek majd az eltérő szőlőfajták.
A cél, hogy minden vásárló a legjobb ár-érték arányú borokhoz juthasson hozzá az ALDI üzleteiben, legyen szó akár saját márkás-, akár széles körben ismert tételről. A nyár során számos kedvelt hazai pincészet tételei kerülnek be a kínálatba, és az ALDI a korábbinál több tematikus hetet szentel a magyar boroknak.
Az ALDI borkínálatának 45%-át adják a vörösborok, közel 40%-át a fehér borok és 15%-a a rozék. A borszortiment háromnegyedét adják a magyar pincészetekből származó borok.
A legolcsóbb bor palackja 379 forintba, míg a legdrágább 1499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az ALDI vásárlói a saját márkás tételek közül leginkább a kiváló ár/érték arányú borokat keresik, melyek átlagára 599-799 forint között van.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >