Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér az ALDI saját borai között
Már megérkeztek az ALDI üzleteibe az idei nyár legfrissebb borai. Az új szortimentben számos izgalmas, kiváló ár-érték arányú hazai tétel is található, köztük olyanok is, amelyeket kimondottan az áruházlánc számára készítettek.
Az ALDI 132 magyarországi áruházában egyre több hazai ismert és kedvelt pincészet tétele jelenik meg. A lánc szoros együttműködésben dolgozik a termelőkkel, és ahol lehetőség van, közvetlenül tőlük vásárol – így biztosítva a termelők számára a minél magasabb átvételi árat, a fogyasztók számára pedig a magyar termékek esetében is a kiváló ár/érték arányt.
Több bort exkluzívan az ALDI számára készítettek a pincék, amely tételek sehol máshol nem kaphatóak a magyar piacon. Ezek közé tartozik például az idei nyár egyik újdonsága, egy könnyű, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú fehér házasítás a Kristinus Borbirtokról, amelynek címkéjén a Balaton az ALDI színeiben játszik. Mindemellett csak az ALDI üzleteiben elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuveéje, melyben az Olaszrizling dominál.
A vásárlók könnyebb tájékoztatása érdekében egyes saját márkás tételeknél azonos stílusú címkével kerülnek a polcokra a magyar, illetve a nemzetközi fajták. A címke képvilága ugyanolyan lesz, csupán színárnyalatokkal különböztethetőek majd az eltérő szőlőfajták.
A cél, hogy minden vásárló a legjobb ár-érték arányú borokhoz juthasson hozzá az ALDI üzleteiben, legyen szó akár saját márkás-, akár széles körben ismert tételről. A nyár során számos kedvelt hazai pincészet tételei kerülnek be a kínálatba, és az ALDI a korábbinál több tematikus hetet szentel a magyar boroknak.
Az ALDI borkínálatának 45%-át adják a vörösborok, közel 40%-át a fehér borok és 15%-a a rozék. A borszortiment háromnegyedét adják a magyar pincészetekből származó borok.
A legolcsóbb bor palackja 379 forintba, míg a legdrágább 1499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az ALDI vásárlói a saját márkás tételek közül leginkább a kiváló ár/érték arányú borokat keresik, melyek átlagára 599-799 forint között van.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Lengyel nagyvállalat vásárolta fel a legnagyobb moldovai borexportőrt
A lengyel Maspex felvásárolta a legnagyobb moldovai borexportőrt, a Purcari…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >