Kresz Magdolna a Coca-Cola Magyarország új kereskedelmi vezetője
Új kereskedelmi vezetőt igazolt a Coca-Cola Magyarország Kft. Kresz Magdolna az elmúlt tíz évben a Procter&Gamble vállalatnál értékesítési területen töltött be hazai és nemzetközi pozíciókat. Az új vezető fő feladatai közé tartozik a Coca-Cola Magyarország értékesítési csapatával való együttműködés és a közös stratégiák kidolgozása.
Kresz Magdolna 2018. szeptember elseje óta erősíti a Coca-Cola Magyarország csapatát. Az elmúlt években a Procter&Gamble közép-európai üzletépítéséért felelt. A népszerű kozmetikai termékek forgalmazásában, a legnagyobb kiskereskedelmi partnerrel érte el értékesítési sikereit, míg nemzetközi kereskedelmi marketing tapasztalatokat Genfben, a Braun márkán szerzett régiós disztribútorokkal együttműködve.
A szakember új pozíciójában a Coca-Cola hazai kereskedelmi stratégiájáért és tevékenységéért felel szoros kooperációban a vállalat Coca-Cola HBC Magyarország partnerével.
“Nagy örömmel csatlakozom a világ legnagyobb italgyártója, a Coca-Cola Company magyar csapatához! Rendkívül inspirál a vállalat innovatív szemlélete, globális hálózata és tevékenysége, továbbá a helyi közösségek életének támogatására szervezett programjai.
Bízom abban, hogy tapasztalataim és motivációm hozzájárulnak ahhoz, hogy HBC partnerünkkel közösen a jövőben is fogyasztóink felfrissítésére a legtöbb alternatívát, minél több helyen és kiszerelésben elérhetővé tegyük!” – mondta kinevezésekor Kresz Magdolna, a Coca-Cola Magyarország kereskedelmi vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >