Kresz Magdolna a Coca-Cola Magyarország új kereskedelmi vezetője
Új kereskedelmi vezetőt igazolt a Coca-Cola Magyarország Kft. Kresz Magdolna az elmúlt tíz évben a Procter&Gamble vállalatnál értékesítési területen töltött be hazai és nemzetközi pozíciókat. Az új vezető fő feladatai közé tartozik a Coca-Cola Magyarország értékesítési csapatával való együttműködés és a közös stratégiák kidolgozása.
Kresz Magdolna 2018. szeptember elseje óta erősíti a Coca-Cola Magyarország csapatát. Az elmúlt években a Procter&Gamble közép-európai üzletépítéséért felelt. A népszerű kozmetikai termékek forgalmazásában, a legnagyobb kiskereskedelmi partnerrel érte el értékesítési sikereit, míg nemzetközi kereskedelmi marketing tapasztalatokat Genfben, a Braun márkán szerzett régiós disztribútorokkal együttműködve.
A szakember új pozíciójában a Coca-Cola hazai kereskedelmi stratégiájáért és tevékenységéért felel szoros kooperációban a vállalat Coca-Cola HBC Magyarország partnerével.
“Nagy örömmel csatlakozom a világ legnagyobb italgyártója, a Coca-Cola Company magyar csapatához! Rendkívül inspirál a vállalat innovatív szemlélete, globális hálózata és tevékenysége, továbbá a helyi közösségek életének támogatására szervezett programjai.
Bízom abban, hogy tapasztalataim és motivációm hozzájárulnak ahhoz, hogy HBC partnerünkkel közösen a jövőben is fogyasztóink felfrissítésére a legtöbb alternatívát, minél több helyen és kiszerelésben elérhetővé tegyük!” – mondta kinevezésekor Kresz Magdolna, a Coca-Cola Magyarország kereskedelmi vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >