Magazin: Kreativitás felsőfokon
A februári online ünnepélyes eredményhirdetés után személyesen osztották ki a POPAI Student Design Awards 2021 díjait a Budapesti Műszaki Egyetemen.

Király Krisztián, a Pick Szeged business development managere
Az egyetemi displaytervező verseny idei fordulójának meghirdetésére 2021. szeptember 10-én került sor, amikor Varga András, a BME mesteroktatója terméktervező csoportja részletesen megismerhette a kiírt feladatokat. A témaadó szponzor képviseletébe Király Krisztián business development manager ismertette a Bonafarm csoport és a Pick Szeged Zrt., valamint a PICK márka alapértékeit és elvárásait. A termékek tulajdonságait valódi és makett modellek is szemléltették. A csomagolási fajtákat, a gyűjtőzés, rakatolás rejtelmeit és a raklapfajtákat, valamint a létező displayek és hűtődisplay hűtőegységét is közelről szemügyre vehették a hallgatók. A Pick 4 fős csapata minden kérdésre részletes választ adott.
Egy későbbi gyakorlaton Kolonics Attila, az ArtMatch ügyvezetője vezette be a csoportot az FMCG-piacon használt és rendelkezésre álló displayek és az elérhető alkatrészek, kapcsolódó trükkök világába. Az eladótérben legjobban működő megoldásokra is mutatott magyar és nemzetközi példákat a hallgatóknak.
Újító formák és ötletek
Közel 2 hónap gondolkodás és tervezés után, 2021. október 29-én mutatták be a hallgatók az ötleteiket, fejenként 2-3 alapgondolatot, amit a szakmai zsűri (SPAR, PICK, Promission, POPAI) tagjai véleményeztek, tanácsokkal orientálták a hallgatókat egy-egy lehetséges végső megoldás irányába. Már ebben a fázisban látszott, hogy a hallgatók újszerű, friss, bátor megközelítése szakít a hagyományokkal, ugyanakkor jelentősen hozzáad a tradicionális márka modern vizuális megjelenítéséhez.

BME terméktervező csoport 2021. szeptember
December 10-én online került sor a végső pályamunkák részletes, konstrukciós és 3D bemutatására, és még aznap délután, hosszas tanácskozás és mérlegelés után, a zsűri meghozta a döntését a díjazottakról. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a TMK „Szerelmem a trade marketing” online konferenciáján került sor február 17-én. A díjakat személyesen a BME R épületében 2022. március 3-án adta át a főtámogató SPAR képviseletében Németh Károly marketingvezető, a témaadó szponzor PICK márka nevében Király Krisztián Business Development Manager és a szervező POPAI Magyarország főtitkára, Kátai Ildikó. Senki sem távozott üres kézzel, minden résztvevő diák elismerő oklevelet kapott, és PICK ajándékcsomaggal vagy a helyezését elismerő díjjal lett gazdagabb. SPAR ajándékutalványt összesen 500 000 Ft értékben 7 diák – az 1. és 2. helyezettek és a különdíjasok – kapott. Idén 6 pályamunka képviselheti hazánkat a Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában.

Takács Tamás I., Molnár Dóra I., Bősze Dorka I., Várkonyi Botond Fenntarthatósági különdíj, Majoros Míra II., Kovács Boglárka III., Balassa Boglárka III., Mihály Gergely Pick különdíj (balról jobbra a verseny díjazottjai)
A győztes pályamunkák a popai.hu honlapon és a Trade magazin 2022. 2–3. száma 164. oldalán láthatók. //
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >