Magazin: Kreativitás felsőfokon
A februári online ünnepélyes eredményhirdetés után személyesen osztották ki a POPAI Student Design Awards 2021 díjait a Budapesti Műszaki Egyetemen.
![Király Krisztián, Pick Szeged](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/IO_POPAI_Kiraly-Kriszt_opt-208x300.jpeg)
Király Krisztián, a Pick Szeged business development managere
Az egyetemi displaytervező verseny idei fordulójának meghirdetésére 2021. szeptember 10-én került sor, amikor Varga András, a BME mesteroktatója terméktervező csoportja részletesen megismerhette a kiírt feladatokat. A témaadó szponzor képviseletébe Király Krisztián business development manager ismertette a Bonafarm csoport és a Pick Szeged Zrt., valamint a PICK márka alapértékeit és elvárásait. A termékek tulajdonságait valódi és makett modellek is szemléltették. A csomagolási fajtákat, a gyűjtőzés, rakatolás rejtelmeit és a raklapfajtákat, valamint a létező displayek és hűtődisplay hűtőegységét is közelről szemügyre vehették a hallgatók. A Pick 4 fős csapata minden kérdésre részletes választ adott.
Egy későbbi gyakorlaton Kolonics Attila, az ArtMatch ügyvezetője vezette be a csoportot az FMCG-piacon használt és rendelkezésre álló displayek és az elérhető alkatrészek, kapcsolódó trükkök világába. Az eladótérben legjobban működő megoldásokra is mutatott magyar és nemzetközi példákat a hallgatóknak.
Újító formák és ötletek
Közel 2 hónap gondolkodás és tervezés után, 2021. október 29-én mutatták be a hallgatók az ötleteiket, fejenként 2-3 alapgondolatot, amit a szakmai zsűri (SPAR, PICK, Promission, POPAI) tagjai véleményeztek, tanácsokkal orientálták a hallgatókat egy-egy lehetséges végső megoldás irányába. Már ebben a fázisban látszott, hogy a hallgatók újszerű, friss, bátor megközelítése szakít a hagyományokkal, ugyanakkor jelentősen hozzáad a tradicionális márka modern vizuális megjelenítéséhez.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/IO_POPAI_Student-Csopo_opt-300x148.jpeg)
BME terméktervező csoport 2021. szeptember
December 10-én online került sor a végső pályamunkák részletes, konstrukciós és 3D bemutatására, és még aznap délután, hosszas tanácskozás és mérlegelés után, a zsűri meghozta a döntését a díjazottakról. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a TMK „Szerelmem a trade marketing” online konferenciáján került sor február 17-én. A díjakat személyesen a BME R épületében 2022. március 3-án adta át a főtámogató SPAR képviseletében Németh Károly marketingvezető, a témaadó szponzor PICK márka nevében Király Krisztián Business Development Manager és a szervező POPAI Magyarország főtitkára, Kátai Ildikó. Senki sem távozott üres kézzel, minden résztvevő diák elismerő oklevelet kapott, és PICK ajándékcsomaggal vagy a helyezését elismerő díjjal lett gazdagabb. SPAR ajándékutalványt összesen 500 000 Ft értékben 7 diák – az 1. és 2. helyezettek és a különdíjasok – kapott. Idén 6 pályamunka képviselheti hazánkat a Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/IO-popai-Dijazottak-Cs_opt-300x225.jpeg)
Takács Tamás I., Molnár Dóra I., Bősze Dorka I., Várkonyi Botond Fenntarthatósági különdíj, Majoros Míra II., Kovács Boglárka III., Balassa Boglárka III., Mihály Gergely Pick különdíj (balról jobbra a verseny díjazottjai)
A győztes pályamunkák a popai.hu honlapon és a Trade magazin 2022. 2–3. száma 164. oldalán láthatók. //
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >