Kreatív vásárlótesztelés, szellemes vásárlásösztönzés
Elképesztően egyszerű és szellemes ötlettel szervezett egyhetes promóciót tavaly az Egyesült Királyságban működő LIdl – olvastuk a trendinspiracio.hu-n. 10 százalék kedvezményt adtak a több mint 22 fontos vásárlásaikkor azoknak, akik bármilyen törzsvásárlói kártyát – akár a konkurenciáét – fel tudták mutatni. A kampányt az inspirálta, hogy a lánc nem rendelkezik saját hűségkártyarendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >