Kreatív vásárlótesztelés, szellemes vásárlásösztönzés
Elképesztően egyszerű és szellemes ötlettel szervezett egyhetes promóciót tavaly az Egyesült Királyságban működő LIdl – olvastuk a trendinspiracio.hu-n. 10 százalék kedvezményt adtak a több mint 22 fontos vásárlásaikkor azoknak, akik bármilyen törzsvásárlói kártyát – akár a konkurenciáét – fel tudták mutatni. A kampányt az inspirálta, hogy a lánc nem rendelkezik saját hűségkártyarendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >