Kreatív vásárlótesztelés, szellemes vásárlásösztönzés
Elképesztően egyszerű és szellemes ötlettel szervezett egyhetes promóciót tavaly az Egyesült Királyságban működő LIdl – olvastuk a trendinspiracio.hu-n. 10 százalék kedvezményt adtak a több mint 22 fontos vásárlásaikkor azoknak, akik bármilyen törzsvásárlói kártyát – akár a konkurenciáét – fel tudták mutatni. A kampányt az inspirálta, hogy a lánc nem rendelkezik saját hűségkártyarendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >