Kreatív vásárlótesztelés, szellemes vásárlásösztönzés
Elképesztően egyszerű és szellemes ötlettel szervezett egyhetes promóciót tavaly az Egyesült Királyságban működő LIdl – olvastuk a trendinspiracio.hu-n. 10 százalék kedvezményt adtak a több mint 22 fontos vásárlásaikkor azoknak, akik bármilyen törzsvásárlói kártyát – akár a konkurenciáét – fel tudták mutatni. A kampányt az inspirálta, hogy a lánc nem rendelkezik saját hűségkártyarendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >