Kreatív vásárlótesztelés, szellemes vásárlásösztönzés
🎧 Hallgasd a cikket:
Elképesztően egyszerű és szellemes ötlettel szervezett egyhetes promóciót tavaly az Egyesült Királyságban működő LIdl – olvastuk a trendinspiracio.hu-n. 10 százalék kedvezményt adtak a több mint 22 fontos vásárlásaikkor azoknak, akik bármilyen törzsvásárlói kártyát – akár a konkurenciáét – fel tudták mutatni. A kampányt az inspirálta, hogy a lánc nem rendelkezik saját hűségkártyarendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megújult turisztikai képzést indít a Visit Hungary és a Magyar Turizmus Akadémia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A svédasztalos menzák biztonságos üzemeltetésére figyelmeztet a Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az E-bike Program 2025 pályázati szakasza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >